Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på p-piller... Fikk ikke mensen sist jeg skulle, tok en test - negativ. tenkte mensen var borte pga stress elelr noe, det kan jo skje? Så begynte som vanlig igjen...(halvannen uke siden, skulle hatt mensen for to og en halv uke siden) Men nå er jeg kvalm... Og bare griner uten grunn... og har mensmurringer (det har jeg hatt siden jeg skulle hatt mensen) Og vondt i hodet hele tiden.... Hadde disse symptomene sist.... Men testene er jo ganske sikre, så jeg kan vel ikke være gravid??? Eller, jeg kan jo, men det er da ikke så sannsynlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tok du forrige test???

Dersom du ikke har tatt noen test etter den første når mensen ikke hadde kommet, hadde jeg nok tatt en til.

Ikke unormalt å først teste positivt en liten stund etter at mensen skulle ha vært der.

Dersom den også er negativ, ta deg en tur til legen å få deg en sjekk.

Lykke til

Skrevet

Har du tatt en ny test da?

Da jeg skulle ha nummer tre testet jeg ikke positivt før jeg var en uke over tiden, så jeg må ha hatt eggeløsning sent i syklusen..

Hvis du har blitt gravid på p-pillene kan jo eggeløsningen ha vært når som helst i forrige måned (en eller flere av pillene har ikke virket en eller annen gang). Kanskje ble du befruktet bare et par dager før du trodde du skulle ha mensen, da ville ikke testen vært positiv da, men med stor sannsynlighet være det nå.

Skrevet

Tok den et par dager etter at jeg skulle ha fått mensen... Får kanskje ta en til da... Trenger man bruke morgenurin når det er såpass lenge siden man skulle hatt mensen? Er vel et søndagsåpent apotek i nærheten, så får vel bare hoppe i det...

Skrevet

Så langt over behøver du ikke å bruke morgenurin.

Hold oss oppdatert ;-P

Lykke til

Skrevet

Hvordan har det gått i dag da, har du fått testet på nytt?

Skrevet

Nei... Lille fikk tak i lommeboka mi istad, og har KNEKT bankkortet mitt.... Haha, er det mulig... typisk idag også da... Så må en tur i banken og bestille bankkort og ta ut noen kontanter i morgen... Så blir det test ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...