AnnieG Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Raffen! Hei, jeg lurte på hvordan du har fått til å få tatt en antistofftest?? Jeg har snakket med laben på både Ullevål og A-hus, og de sier det ikke er mulig å teste for antistoffer for Svineinfluensa. Man kan teste om man har hatt Influensa A med ikke hvilken subtype det er (er visst 7 typer. Bla annet H1N1). Jeg var skikkelig dårlig med influensa i sommer og ble lagt inn på Bærum sykehus, og de testet for alt annet bortsett fra svineinfluensa. TYPISK. Dette fordi jeg hadde oppkast og diare i tilllegg til de andre symptomene som hakking av tenner (i 2 døgn) akutt høy feber over 39 og sterk hodepine og vondt i hele kroppen. Jeg hadde også en CRP på nesten 100, men de fant aldri noe bakterielt og konkluderte med at det var virus. De fant aldri ut hva slags virus det var.(men testet ikke for influensa... idioter). Grunnen til det var at jeg ikke hadde noe annet enn mild hoste. I ettertid har det jo vist seg at noen ikke får mest symptomer på luftveiene, men noen får mest symptomer i mage/tarmsystemet. Lå der i 5 dager..... Sønnen min på 4 fikk det samme, men ble ikke lagt inn. Jeg ønsket derfor å teste meg for antistoffer i ettertid, men fikk beskjed om at det var umulig foreløpig. Hvor skal du testes?? kan jeg ringe å snakke med din lege/legekontor?? Jeg vil helst slippe vaksine hvis jeg kan..... TUSEN TAKK FOR SVAR!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå