Gå til innhold

hvor mange dager igjen til termin idag? 25 oktober 2009:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

124 dager igjen her:) begynner å komme noen uker på vei iallefall. er vel 22+4 idag tror jeg:)¨

dere andre damer da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

155 og nærmer meg sakte men sikkert halvveis :)

Skrevet

169 dager igjen.

Synes det har gått så fort alt jeg..

Skrevet

110 :) Nå kjenner jeg babyen min hver dag og det er så koselig :)

Ha en fin søndag!

Skrevet

Hei:)

138 dager igjen på meg!;-) men blir keisersnitt ca 10 dager før.

Lykkeli!<3

Skrevet

149 dager igjen til gutt nr 5 kommer :)) Han lager masse liv og røre i magen hver eneste dag, og snart skal vi dele nyheten med omverdenen :) Er i fin form, har lagt på meg 4 kg, men magen vises ikke særlig ennå. Lykke til alle sammen :))

Skrevet

126 dager igjen :)

Skrevet

109 dager igjen:) tiden går såååå fort.....

Skrevet

113 dager igjen!!! Men har født 1 uke før termin de 3 andre gangene, så satser på det denne gangen også!!!!

Gleder meg sånn til å se lille gutten vår. Men før det får vi heldigvis sniktitte litt på 3D UL 17.november:) -Da skal også de 3 storesøskene få være med, noe de gleder seg veldig til!!

Skrevet

148 dager igjen! Begynner å fortelle nyheten rundt om nå :) Kjenner liv og gleder meg masse!!

Skrevet

Har 190 dager (27 uker) igjen til termin mandag 3. mai 2010.. :) Er jo faktisk en stund.. :P

Skrevet

93 dager igjen! 27+0 i dag! :) En uke igjen på 2.trimester så starter 'innspurten' på 3.tri :)

Skrevet

136 dager igjen her til termin 12 mars <3

20+4 på vei :-)

Skrevet

177 dager igjen til termin, 20.april.2010. Synes at det har gått både fort og sakte..

Skrevet

133 dager til termin 7. mars! Håper resterende del går forterer enn forrige:)

Skrevet

99 dager igjen til termin her :o)

Therese.

Skrevet

108 dager igjen :o) er så deilig med liv og røre i magen nå:o) Håper resten av svangerskapet går like fort som disse ukene i 2 trimester:o) Syntes ikke det er lenge siden jeg var ny her, og nå er det bare noen uker til jeg går over til 3 trimester:o)

Skrevet

120 dager igjen til termin, men min termin er 1 uke før.

Syntes svangerskapet går så treigt jeg at nå gleder jeg meg til Desember og da kan jeg bake og gjøre litt mer og da går tiden litt raskere.

Skrevet

145 dager til termin 19.mars.Synes tiden går sakte men allikevell fort..:) Kun 4,5 mnd til termin:)

Skrevet

150 dager igjen. Synes tiden går saaaakte.

Skrevet

90 dager igjen<3<3<3

3 dager igjen av 2 trimester

Skrevet

130 dager til termin 4.mars... Håper tiden enten går veldig fort, eller at kvalme og oppkast snart er over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...