bergen81 Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hadde regelmessige tak i hele går kveld, og fortsatte utover natten. Når kl var to kom de med 5-6 min mellomrom og jeg tenkte "yes" nå er vi i gang, får vel vekke mannen og ringe føden". Hadde ikke før tenkt tanken før det sluttet helt. Buuuhuuuu! Noen som har noen trøstende ord? Det KAN vel ikke være lenge før nå vel? Må ringe føden senere uansett for å høre om de tror jeg lekker forstervann. Har så lite lyst til å reise ned på KK for å bli sendt hjem igjen. Huff, dette ble mye sutring altså, men jeg er så sliten etter mange dager med mye vondt, magen min kjennes helt mørbanket ut. Vil så gjerne treffe gutten vår nå!
Ameli Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kan ikke annet enn å ta deg trøstende i hånda og si; Jeg har det akkurat som deg! Høres ut som min kveld og natt. Begynte i 22-tiden å ta tiden og da lå de på ca 10 min mellomrom. Våken nesten hele natten med regelmessige tak, og ved 4 tiden var det ganske kort imellom. Men så sovnet jeg???!!! Våknet og da var det slutt og magen var mørbanket. Så nå sitter jeg her like tjukk og føler strooor med deg om ikke annet
bergen81 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Å, stakkars deg! Og stakkars oss! Da har vi lov til å velte oss litt i selvmedlidenhet, ikke sant? Trøsten får vel være at det definitivt er noe på gang...selv om gudene må vite hvor lang tid det vil ta.. Er så skuffende den følelsen nå du våkner og innser at du har sovnet og at du søren ikke har vondt lenger. Får satse på at smerten kommer og tar oss igjen i løpet av dagen;-)
Ameli Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Selvmedlidenhet er et must og de rundt oss får bare prøve å gjøre ting vel!! Jeg har ingen anelse om hvor lang tid det vil ta til vi er i gang igjen. Er vel noe rundt et kvarter-fjorten dager vel... Selv om dette høres fælt ut, er det godt ment; Ønsker deg vondt i løpet av dagen! ;P
bergen81 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Haha, ja måtte din dag også stå i smertens tegn ;-) (er vel bare her inne og i enkelte miljøer dette vil tolkes som positivt..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå