lavidaloca Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har hatt innvendige hemorider helt siden førstemann ble født. Men i går etter en runde med diare så kom det UT en hemoride. Den er skikkelig ubehagelig og vond, men problemet er at jeg får ikke dytta den inn igjen!! Har lest litt rundt på nettet, og funnet ut at man skal dytte utvendige hemorider tilbake igjen. Men hva i helvete! skal man gjøre da? Jeg dytter knuten inn med en hanskekledd finger og bruker massevis med alcos anal. Ett minutt senere kjenner jeg den sklir ut igjen..... auuu. Er det noen andre her som har hatt slike delikate plager og som kan gi meg noen gode råd?
blåbæret Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Du må sikkert dra til lege og få den operert vekk. Har aldri opplevd det selv, men hørtes ikke noe godt ut....
Nagilimia Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Kjøp kremen scheriproct (stavet sikkert feil). Smør på, og fortsett å dytte den inn igjen. Du kan også kjøpe en engangsplastikkhanske og lage runde små isbiter. Det hjelper på smerten. Salva gjør at den blir mindre og mindre. Håper det ordner seg. Jeg ble sykemeldt pga av en sånn. Varte en uke før jeg fikk dytta den inn igjen for altid..
lavidaloca Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 okey. må vel ringe legen i mårra da:( Dette er skikkelig ubehagelig ja!! Takk for råd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå