Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Får ofte kløe i underlivet, spesielt under eggløsning (hormonell greie). Regner med at fordi miljøet der nede forandrer seg. Sist jeg smurte på canesten innbilte jeg meg at det klødde enda mer og ble bare verre. Flere som opplever det? Smurte bare utenpå. Nå har jeg kløe igjen og har så lyst til å smøre på men tørr ikke. Hva tror dere? Bare innbilling?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Da bør du undersøke om du har bekteriell vaginose e.l. Prøv heller å behandle med vivag eller lactal som retter på ph-verdien i underlivet. Hvis det ikke virker, trenger du kanskje en slags antibiotika. Føler du at det blir verre med canesten, er det neppe sopp...
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ja har vært plaget med b.vaginose. Kan jeg bruke lactal hvis jeg er gravid tro?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Lactal er helt ufarlige melkesyrebakterier og kan godt brukes under graviditet. Lactal behandler bekteriell ubalanse, mens bakteriell vaginose må behanles med antibiotika. (skrev litt uklart over her) Hvis du ikke synes lactal har noe effekt, må du til lege som kan diagnotisere bakteriell vaginose....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå