Gå til innhold

Sint på venninne (unyttig kjole råde).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp kommet hjem fra en morsom fest. Spurte ei venninne om hva hun syntes om kjolen, fikk veldig skryt av den. Så sa hun at jeg "har alt for store bryster til å gå uten bh, dessuten har de begynt å henge". Jeg spurte henne om kjolen, ikke om kroppen min. Er det ikke litt små frekt å svare på noe annet en det man spør om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det synes jeg. Men frekke kommentarer kan man si uten å tenke seg om. Sa hun det høyt eller kun til deg? Synes det er stor forskjell..

En ting er å være ærlig (jeg så deg selvfølgelig ikke i den kjolen, kan godt være du var nydelig, hun var misunnelig, eller at du gjerne fikk en litt for avslørende kløft), en annen ting er om hun prøvde å drite deg ut. Synes godt hun kunne holdt det for seg selv altså!! Men med mindre hun dret deg ut ville jeg ikke brydd meg så veldig med å være sint på henne.

Jeg ville selv reagert, og jeg ville aldri sagt noe slikt selv.

Bra du koste deg da:)

Skrevet

Det var ingen andre til stede. Hvorfor hun sa det vet jeg ikke. Hun er vanligvis hyggelig, men det var vel bare ikke hennes dag.

Skrevet

Dette synes jeg var kjempefrekt av venninnen din, og jeg skjønner godt at du ble såret av den kommentaren.

Det å kommentere at puppene dine henger, er jo bare slemt og ondskapsfullt.

Jeg hadde sagt noe i ettertid.

Skrevet

Det kan jo også være at denne venninnen hadde hørt flere andre, og kanskje styggere kommentarer, i løpet av kvelden.

Og kanskje hun rett og slett, på et litt uheldig ærlig vis, prøvde å fortelle deg det på en litt finere måte...

Skrevet

Jeg setter pris på venninner som er ærlige selv om det ikke alltid er like kjekt å høre.

Ta på deg bh neste gang du:)

Skrevet

Hun er vennina di og svarte ærlig på hvordan kjolen så ut.

En kjole skjuler ikke ting som store hengepupper, de fremhever det faktisk!

Ta på deg kjolen i dag å se deg nøye i speilet, hva ser du selv?

jeg ville ikke ha blitt fornærmet på venninen min som respekterte meg nok til å være helt ærlig. Synes heller ikke at hun ikke svarte på hva hun syntes om kjolen, hun fortalte hva som ikke var så bra med kjolen, rett til deg..

Skrevet

Kanskje hun ville gjøre deg oppmerksom på at det ikke er mye fint å gå uten bh når brystene henger. Hvorfor gjør du det?

Skrevet

Det kan fort være innholdet som avgjør om kjolen er fin eller ikke og komplimenter som gis, kan fort være avhengig av øye som ser. En småfull mann på kvinnejakt kan mao se mer positive ting i manglende undertøy, enn tante Olga på 75. Mulig venninnen din var nærmere tanta Olgas mening her. Du spurte, og mente hun at du var vulgært kledd, så ta det til etteretning. Du kler deg som du vil uansett.

Skrevet

Ja, venninnen din har sikkert rett.

Jeg har alltid hatt for store bryster til å gå uten bh, det er rett og slett ikke fint, så bare ta det som et velment råd du, og kjøp noen fine bh-er.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ble såret, aldri gøy å høre sånt, men antagelig var venninnen din bare brutalt ærlig med deg og det skal du være glad for.

Jeg er ikke synsk, men kan bare tolke utfra det du skriver og det jeg tenker er at du har hatt på deg en fin kjole og det har folk fortalt deg. Men etter at du har gått har folk sagt bak din rygg at kjolen hadde sett så utrolig mye flottere ut om du hadde tatt på deg skikkelig undertøy. Dette har venninnen din fått med seg og fortalt videre til deg..

Undertøy er veldig viktig for helhetsinntrykket, særlig under pentøy. Å gå uten bh er sjeldent pent, selv når brystene er små og struttende ser det penest ut i en riktig bh.

Ta det til deg som det det antagelig er ment som, velmenende kritikk og et godt råd. Bruk bh neste gang.

Skrevet

Du spurte, hun svarte. Hvis du ikke vil ha meningen hennes så ikke spør. Så nei, syns på ingen måte det var frekt.

Skrevet

Hun spurte om kjolen var fin småspor, ikke om hun kledde den eller om hvordan puppene henns var. To vidt forskjellige ting. Det var mer enn frekt sagt.

Skrevet

Man kan jo ikke svare på om kjolen er fin uten at man svarer på om noen er fin i den....

Om en kjole er fin avgjøres av helheten, hvordan den sitter og komplimenterer eieren.

Skrevet

Det er lenge siden jeg sluttet å spørre om ting jeg ikke vil ha svar på. Syntes alikevel venninnen din skulle ha spart sine negative meninger. Du følte deg fin og ville ha bekreftelse, og hun benyttet anledningen til å rakke ned på deg.

Personlig syntes jeg store, duvende pupper er kjempefint. Men så har jeg kun en liten c selv.

Skrevet

Det kommer ann på om man mener KJOLEN eller hvordan sitter kjolen på meg? Det er to vidt forskjellige ting.

Skrevet

Uenig i at det er to forskjellige ting. Det ene er avhengig av det andre?

"Er kjolen fin?"

"Ja, men ikke på deg..."

Skrevet

Aldri lurt å fiske etter komplimenter.

Jeg har lært at hvis noen synes noe er fint, så sier de fra på egenhånd.

Skrevet

En kjole i seg selv kan være fin, men ikke på alle, men det trenger man ikke å si. Tulling.

Skrevet

Men HI, da du spurte om kjolen var fin, så kunne jo venninna di misforsto og tror at du mente: om du var fin i kjolen. Hun ga deg bare et ærlig svar.

Hadde jeg kledd meg som en hore, uten at jeg ser det selv...så hadde jeg heller ville høre det fra en god venn, enn å prade rundt blant folk som sier hvor mye jeg ligner på en hore, bak ryggen min. Bare et eks.

Skrevet

Så du mener man skal lyve?

Eller bare si "Ja, KJOLEN var fin.... "

Skrevet

Som prkæs sier, om en kjole er fin eller ei har mye med hvem som bærer den.

Skrevet

Nja.. Frekt og frekt. Skjønner jo at det oppleves som sårende, og hun kunne sikkert vinklet det på en annen måte. "kjolen var kjempefin på deg, og den hadde vært enda bedre om du hadde hatt en bedre BH".. Nei, bli vanskelig å si fra om at man ikke kler å gå gå uten BH når det ikke er det mottakeren vil høre.

Jeg synes det er både uappetittelig og vulgært å gå uten BH, da skal man isåfall ha små yndige bryster som ikke henger det spor ennå. Tror ikke det er å mange som synes det er pent å gå uten BH med mindre man er mann og vil ha noe å se på.

Skrevet

Jeg syntes pupper er penere uten BH.

Skrevet

Synd du ikke er venninna til HI da! Da hadde det blitt full pott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...