Gå til innhold

Prevansjon, sitvasjon, menstrasjon, honkle...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fryktelig lei meg for at jeg skrev feil! Jeg skrev først prevensjon, men ble usikker. Derfor skrev jeg i feltet på google. Det tok lang tid før "prevensjon" kom opp, og ingen tid da jeg søkte på "prevansjon".

Derfor antok jeg at det ble skrevet med A.. Men at jeg kunne ta så feil!

Jeg har ikke dysleksi, men synes det er utrolig mye mobbing her av folk som har det. Utrolig frekt spør du meg. Kom deg over på krangleforumet, bruk nicket ditt og vær sint på verden!

Ingen andre enn du, HI, er perfekte..

Jeg skrev en feil bokstav. Menneskelig, spør du meg! Og jeg har klokken på min side hvertfall:)

Gjør vel ingenting at du er sint og glefsete, så lenge du kan skrive skikkelig, eller hva?

Skrevet

wow, du var hårsår 02:01.

Du får det sikkert bedre meg deg selv dersom du ikke er så selvhøytidelig.

-ikke hi

Skrevet

Synes heller dere som har mye i mot skrivefeil kan gå i demonstrasjonstog mot dårlige lærere, som enten har et dårlig læringsprogram, er elendig til å lære bort, eller ikke gidd å ta seg tid til å gi den hjelpen enkelt elever trenger! Det er selvsagt mer som spiller inn, feks. Økonomi og bemanning, samt eleven selv.

Dere smarte mennesker kan vel dette ordrett, men jeg kopierer det inn her likevel (ra wikipedia) :

Dysleksi eller ordblindhet er en spesiell form for lese- og skrivevansker som er forbundet med en svikt i det fonologiske systemet. Tilstanden innebærer en svekkelse i hjernens evne til å omforme skrift som øynene oppfatter, til meningsfylt språk og motsatt omforme muntlig språk til skrift. Disse vanskene kan også forekomme hos høyt begavete individer.

Skrevet

Var mye ironisk i det innlegget, frøken.. Jeg har egentlig ikke problemer med at noen kommenterte akkurat rett etter jeg skrev det, men er dritt lei av folk som rakker ned på de med dysleksi. Og som sagt, så har ikke jeg det selv. Det var på ingen måte oppfattet som et personlig angrep!

Jeg har det utmerket bra med meg selv, men har en "dårlig egenskap" da jeg reagerer på noe jeg oppfatter som mobbing og/eller kommentarer som er støtende på enkelte, da kan det faktisk hende at jeg blir litt "hårsår" ja, selvom det ikke direkte angår meg.

Det er derimot ikke alle som har det så bra med seg selv, siden de med dysleksi blir mobbet av voksne mennesker (noen også mødre) her inne, til stadighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...