frinella Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har mistet lommboken min i dag, Noen av dere som kan si hvor den er?
Ajam Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Hmm.. er det noen som kan se slike ting? Jeg finner ikke kameraet mitt..
frinella Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Ja jeg sr stadig folk som spør om dette hr, men jeg føler jeg missbruker evnene her inne til d som kan , men er desp.
frinella Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg må jo si at jg fant kamrat mitt via folk herinne
Ajam Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Da skal jeg forhøre meg.. Lykketil med å finne lommeboka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå