:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 altså om man bare skriver Q og ikke noe mer, hva mener man da? er det noe jeg ikke har fått med meg igjen?
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Når jeg har lest Q enkelte steder står det gjerne et spørsmål bak! Men jeg har faktisk ikke peiling
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 hm... her står det med utropstegnbak...hehe.. kanskje det er like greit at jeg ikke vet det
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe.. Ja kanskje det er et av livets store gåter..
-MtG- Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tenkte med Question med en gang, men vet ikke om det kan passe i sammenhengen?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 aner i grunn ikke. for det ble brukt som overskrift... hehe
partyoffive Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Q ville jeg også trodd stod for Question. det er jo vanlig og bare bruke Q & A for questions and answers f.eks. på engelsk. Bare Q= question/s Vel og merke hvis dette kan være i en engelsk sammenheng?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2009 da er det sikkert det hun mener. det var en "litt" sint mail. så jeg trodde i grunn det sto for noe mer negativt. men question funker fint for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå