Holly❄️ Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er.. bor i generasjonsbolig, og er kjempeglad for det, siden jeg bor alene med ungene. Skal kjøpe meg eget til neste år, og kjenner jeg gruer meg litt... Ønsker meg jo helst tomannsbolig eller rekkehus, fordi et eget hus helt alene blir for mye for meg Vet ikke helt hva jeg er redd, men er nok mest for innbrudd osv... eller å bli skremt av uvedkommede i leiligheten.. Holder alltid dørene låst på kveldene.. Glad jeg har ungene her, men av og til blir jeg ekstra redd fordi jeg også må passe på dem og er redd noen skal komme å ta dem/skremme dem.. Hehe, vært sånn siden jeg var liten, overhysterisk over familien min, var kjemperedd for husbrann, innbrudd, død osv.. Henger visst igjen enda, i voksen alder!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 ja det er jeg. Gruer meg litt til neste helg, da er samboer borte, og jeg skal være alene med ungene hele helgen...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Nei, det er jeg ikke. Bor i enebolig.
thea - M har gull i gulping Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er mega husredd.. Da jeg bodde hjemme hos mamma var jeg alltid redd for å sove alene der.. Tre etasjer og MANGE rom.. Har telt faktisk tror det er 18 rom der jeg.. Heldigvis hadde vi en stor skummel hund som brukte å ligge ved trappen opp til mitt rom.. Så da trengte jeg bare å sjekke de rommene oppe;)
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Nei det er jeg heldigvis ikke siden jeg tidvis er endel alene med barna. Bor i enebolig.
StorkeMammaen Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg var mye mer mørkredd før, nå bor jeg aleine med poden min, så kan ikke tillate meg det lenger. Låser alltid døra og bor på et rimelig trygt boligfelt. Oppsøker ikke mørke smug akkurat, men prøver å rasjonalisere situsjonen jeg kjenner jeg blir mørkredd eller redd generelt i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå