arachnia Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Gud i himmelen nå er jeg lei.... Det er konstant aktivitet i magen når jeg setter meg ned, eller prøver å slappe av. Spesielt når jeg skal sove. Det virker som om det aldri stopper. Og det er trangt inni der, siden det bare er 6 uker igjen. For all del, det er veldig godt og betryggende at jeg kjenner aktivitet så ofte, men fortsatt... Jeg er helt utslitt, Og nå begynner det å bli mer ubehagelig enn koselig... Måtte bare klage litt....
hormonia&alienimagen3 Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 UGH!!!kjenner problemet...har det alt nå og har 12 uker igjen.... =0( h*n beveger seg og spreller så vanvittig at jeg begynner og frykte for hva som kommer til og skje med ribbena mine på slutten :0( Og ifølge kontroll UL`er er det en liten baby!!!! =0S
Tott76 Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Da lurer jeg på hvordan det skal bli hos meg! Her har jeg sett sparkene siden uke 20! Nå sitter jeg med pc på magen og den hopper og danser, for lillegutt inne i magen er helt turbo. jeg er uke 29 Hadde mye aktivitet sist gang oxo, men det var god plass inni der og jeg kjente aldri noe vondt i ribben eller lignende. krysser fingrene for at det er god plass til siste dag nå også! Symfysemålene mine er over kurven, men babyen er nok ikke så stor siden han kan danse og spille fotball der inne! Lykke til! Vi får være glade for at vi kjenner så mye aktivitet og slipper å lure på om det er liv der inne
Maya&Leah*har født* Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Off, kjenner til "problemet" er like ille her! Er ALDRI rolig han lille mannen i magen,sover han ikke tenker jeg noen ganger!! Til og med når jeg er ute å går merker jeg at han sparker å turner for fult! Å er ekstra ille hvis jeg skal sove,slappe av eller sitte i sofaen! Men - Er såklart veldig glad for at det er mye liv. Men hadde jo vært deilig om han kunne sovet litt noen ganger også hehe! For blir slitsomt i lengden, å ikke minst ømt å vondt på magen og ribbein! Takk å lov har jeg bare litt under 4 uker igjen
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Her også er det konstant liv.. Begynner å bli litt slitsomt selv om det jo selvfølgelig er mest kos. Mest upraktisk er det jo om natten. Kunne jo tenkt meg å sove litt jeg, da, men han vil gjerne turne kjennes det ut som... Er det et guttefenomen, siden alle i denne tråden her er guttebabyer? Lurer også litt på hvordan dette blir senere for er bare 28 +4 i dag...
_Løvemamma_ Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Det er nok ikke bare gutter, lille jenta mi har i ukesvis kjentes ut som hun prøver å grave seg en vei ut under ribbena mine på høyre side. For et par netter siden er jeg helt sikker på at hun festet hode, og det kjentes virkelig ut som at hun var helt bevist på hva hun holdt på med. Siden da har dun sparket godt ifra på ribbena og presser seg hardt nedover mens hun spreller med armene. Nå som hun har skjønnt hvor utgangen er så har jeg ingen tro på at hun kommer til å holde seg der inne de drøyt 5 ukene som er igjen til ul termin... Hun kan helt fint holde det gående i tre døgn uten pause på mer enn 15 min eller så. Det er jo kjempefint med så mye liv, men lurer litt på om dette er en sånn unge som ikke sover...? Det kan bli litt slitsomt i lengden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå