Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Har ikke sett det på 2-3 uker, og lurer derfor på om noen som gidder å oppdatere meg litt? - Liv og Jens August? - Bea og Svein? - Cecilie og Storm? - Victoria? Og gjerne mere, hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Liv er død da:( døde i episoden på torsdagen! ble påkjørt av en bil..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Liv har desverre gått bort, hun ble påkjørt på torsdag... Bea og Svein er det samme gammle Cecilie og Storm er fortsatt ikke sammen ennå Victoria er fortsatt alkis, er litt usikker på om hun begynner å innse det...har ikke sett hver dag...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 What? Liv død? Var hun gravid også? HI
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 nei, hun planla bare å bli det. Skikelig trist episode sist, lever meg sånn inn i det hehe
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Hun er seriøst død altså? Døde med en gang? Ikke noe sånn "ligge-i-koma" opplegg?
Mammaen til Isak Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Jepp hun er ute av serien, ei venninne skal spille statist i begravelses episoden som kommer.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Det er så kjedlig det...jeg som hadde håper at hun skulle bli gravid...de kunne ihvertfall fått ett barn før hun døde...dessuten så virker det som om alt av tragedier rammer jens-august...når skal det skje noe med de andre da?...nei, dette var dritt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå