Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Har en ullpose, men den er som regel altfor varm. Blir sjelden så veldig kaldt her jeg bor.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Vanntett ytterst, dun inni som regulerer varmen til barnet, ytterstoffet puster, hull til vogn-selen, antiskli på baksiden så den ikke sklir i vogna, mange fine farger og er vel på tilbud om dagen til ca 1400 tror jeg
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Takk for svar. Googlet den og ser den kommer dårligst ut på tv2 hjelper deg sin test.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Fikk også med meg det for lenge siden, året før var den best i test. De sa at den smeltet lett inntil åpen ild, men hvem i alle dager er i nærheten av det med vognposen sin? Fleece er enda verre. Men uansett. Fantastisk god pose...
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Så det var derfor ja:) Da får jeg la være å tenne bål i vogna da...
*dum&deiLig*™ Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Støtter nr 3, odenwalder er knallbra! Så lenge barnet ditt ikke røyker i vogna, tror jeg ikke det er noen fare for at posen begynner å brenne;o)
Bibappelula <3 Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Den tok jo fyr utrolig fort da! Hadde aldri kjøpt den om den var aldri så god. Trenger ikke røyke i vogna, men når du er i store folkemengder o.l. kan mye uante ting skje, glør, fakler, ja ting vi ikke tenker over...men jeg er jo veldig overnervøs da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå