Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Tenkte vi skulle spandere på oss en dag ute og etter en lengre ettermiddag sammen med barna, bestemte vi og et vennepar at vi alle skulle på resturant. Som regel pleier vi bare å ta take aways istedet for hele pakka, men i dag skulle vi på resturant. Vi fikk nesten ikke sett på menyen før hun skulle ha bestillingen, det var ikke så mange inne der så vi anntok at det kom til å ta ca en time før vi hadde spist og gått. Det passer jo best med små barn og pleier å være normen. De hadde ikke det, ikke det, ikke det på menyen. Vi valgte alle forholdsvis enkel mat, midt på tre på prisskalen alle sammen og setter oss til å vente. Alle er jo selvfølgelig sultne. Vi fikk vin og entre, barna fikk sin mat etter 15 min så skjedde det ingenting. Servitøren sitter å snakker med venner, serverer andre bord som kom inn lenge etter oss. Barna blir utålmodige, spiller opp det forstyrrer jo hele resturanten og fortsatt ingenting. Vi hendvende oss tre ganger til servitøren og fikk jada til svar. Etter 1,20 min, altså 1 time etter at noe har skjedd på bordet, går min man til kokken som står å snakker med venner. Om hvorfor vi ikke får noe mat så sier kokken, skal jo begynne nå. Nei takk regningen sier vi Da vi skulle for å betale fikk vi beskjed om at neste gang så var det ikke noe vits å komme her, ta heller turen til et suppekjøkken! Neste gang så er vel dere stengt hvis det er sånn dere behandler kunder. Er det vi som er kravstore og vanskelige når vi er ute eller er det resturanten som er helt på jordet???
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Det tror jeg du selv vet svaret på Hva slags restaurant var dette da? Høres jo helt utrolig ut...
Frk Marge Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 hadde lagt inn dette innlegget med navn på resturanten i LOKALAVISA!!! det der er uhørt behandling av kunder! har vært borti noe lignende og la ikke noe imellom når jeg snakket om den til venner etterpå.... sånnt fortjener de dårlig kritkk for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå