DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Ser at du skrev inn ett innlegg, ang. forkjølelses astma. Kan jeg spørre om hvordan barnet ditt "reagerer" da han er syk. Har en liten gutt på 10mnd, som blir tett da han er syk, og etter ett par dager piper det og surkler litt i pusten.- men jeg oppfatter det mildt- det går over av seg selv (brukt noen ganger effedrin) vi skal på utredning(fastlegen sier at det er sånn de fleste små barn er) ikke veit jeg, men fikk "mast" meg til å komme til utredning (jeg har atopisk eksem). er det noe sånt din har?
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2009 glemte å si at det er av og påmed piping på utpust. og han er uansett super aktiv- ingen anfall. kankje legn har rett, men jeg liker å få sjekka det, tilfelle det skal være noe annet =)
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Når sønnen min blir syk så kommer hosten med en gang. Første og andre natta er det som oftest lite søvn selv om han får flere innhalasjoner. Han er veldig surklete og kaster ofte opp litt slim. Blir ikke noe særlig tett. Det har han kunn blitt da han var 3,5 mnd og vi ble innlagt på barneklinikken med bronkolitt. Da slet han veldig med pusten. Men etter det er det hosten som har plaget han. Noen ganger blir han ikke direkte syk engang...hosten bare kommer helt plutselig. Men høst/vinter/vår får han faste innhalasjoner morgen og kveld og da holder vi det vanligvis i sjakk.... Han pleier å hoste i +/- en uke, og da mest på dagtid når han er aktiv, og så gir det seg gradvis.... Heter vel egentlig forkjølelsesfremkallende astma.... Håper dere finner ut av det, og lykke til på utredningen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå