Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I følg min datter (3år) er jeg dum opptil flere ganger om dagen. Og jeg er ikke hennes bestevenn heller.. hehe.. Søt da.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe!! Det er noe med 3-åringer altså.

Da sønnen min var 3 år fikk jeg beskjed om at vi IKKE var bestevenner og jeg fikk IKKE komme i bursdagen hans!!!

Hahahaha!! Latterkick!

Skrevet

Jeg er også dum opptil flere ganger om dagen ( gutt akkurat blitt 4.) Forrige uke var jeg så dum at jeg ikke fikk være med han hjem! (Jada.... og hvordan har du tenkt å komme deg inn liksom?!?)

Skrevet

Jeg får beskjed om at jeg ikke er i familie med min 3 åring. Han har ingen familie, påstår han hver gang livet (les mamma og pappa) er noe uenig med hva han foretar seg. Det går heldigvis fort over.

Skrevet

Fjerteberte.. Jeg har også fått klar beskjed om at jeg ikke får være med hun hjem.. Hun hadde egen nøkkel sa hun.. ;)

Skrevet

Hehe, heldigvis er ikke min 3åring der ennå, men det aner meg at det kommer...

Skrevet

Jeg er innimellom en dust visstnok... Dustemamma, sier 3 åringen sint!

Og jeg har fått høre 2 ganger at jeg ikke får komme i bursdagen hennes heller.. hehe ;)

Jaja, dette stadiet er over på 5 åringen min heldigvis, så da satser jeg på at det går over på 3åringen også ;)

Skrevet

Min 3-åring sier at han er mamma sin gutt og at han er veldig glad i meg:)

Men nå har jeg fått en datter som ser ut til å ha fått et litt annet temperament. Så det blir spennende å se.

3-åringen til ei venninne av meg sa til moren sin her om dagen "når kommer babyen"? Hvorpå venninnen min svarer "vi skal ikke ha noen baby". Datteren ser storøyd på henne og sier "ja, men hva er det du har inni magen din da"? Barn og fulle folk....

Skrevet

he he he.... sånn er min på 3 og... "da er ikke du bestevennen min"

vi er ikke bestevenner....

men han sier og han er glad i meg.... ingenting varmer mer enn det....

men morro med det bestevenn greiene....jobber i bhg, der fikk jeg en gang beskjed om at jeg ikke fikk komme i bursdagen.. he he

Skrevet

Sønnen min skulle flytte ut i naustet, han. På tur ut døra kommer spørsmålet:

- Men mamma, er det tv der?

Hehe...så flytta han inn igjen.

Skrevet

hehe... samme her. jeg er dum rett som det er, men gjett om det blir bråk når jeg svarer "da vil jeg ikke leke med deg mer".... hehe

Skrevet

Jeg fikk ikke komme i bursdagen til datteren min, og hvertfall ikke låne sminken hennes!

Da var hun 3-4 og rimelig rasende. Hihi.

Skrevet

Ser ut som det er en normal adferd at 3 åringene sier slike ting.. hehe.. Men til tider frustrerende med den av og på humør knappen, men man må absolutt ta vare på gullkorna.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...