husmus &2 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Vi vurderer å gjøre om leiligheten vår til en 3 roms, men dette innebærer da at vi må ha åpen kjøkkenløsning i stuen. Stuen er vel per i dag 21 kvm, men vil ikke bli noe mindre med kjøkkenløsning fordi vi slår ut kottet vegg i vegg og lager kjøkken der. MEN, jeg er allikevel litt usikker. Jeg synes stuen i utgangspunktet er liten, men kanskje hvis en gjør det stilig (og det vil vi jo!), så blir leiligheten mer verdt?? Noen som har noen tanker????
erteposen + 4 Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Du kan snakke med en megler som kjenner området, men de sier at flere soverom øker prisen. Vi ble anbefalt å sette opp en skillevegg i vår forrige leilighet før salg. Kosta meg 5000,- og vi fikk høyere verditakst og den solgte for mer enn naboen:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tror det, også er jo åpen kjøkkenløsning veldig poppis for tida (ikke spør meg hvorfor)
Mrs. X Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Kommer vel ann på hva som er sannsynlig kjøpergruppe. Er det enslige, vil en stor to roms være nok, er det par(med barn) vil de foretrekke tre-roms. Så hva er mest aktuelt i deres område?
Mrs. X Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Litt for mye vin på meg tror jeg.....leste det som om dere skulle gjøre om en tre roms til en 2 roms...
husmus &2 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, jeg selv er i tvil fordi jeg misliker åpen kjøkkenløsning. Men all logikk tilsier at det lønner seg med to soverom... Det er et veldig barnevennlig området forresten.
petite fleur Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg ville definivt gjort det om til en 3-roms, så lenge jeg slapp å gjøre det selv :-) Hater å pusse opp. Men tror absolutt dere vil tjene på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå