Gå til innhold

hvorfor er det fleste her inne så bitchy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

må si jeg er sjokkert over bitchy faktoren her inne.90 % er jo kun bitch. finnes det ikke annet å svare på et spm enn nedlatende, ekkle, heslige, kranglete å kvalme kommentarer?

er glad jeg ikke omgås de fleste av dere her inn i mitt daglige liv. er det rart det er mange problemer i ekteskapene/samboerforholdene til noen? om dere er slik mot mennene deres skjønner jeg godt at de går fra dere/er utro osv. ingen vil ha ei tispe til kone/samboer,

er jo værre her inne enn i garderoben til en fjortisklasse stappfull av baksnakkende, kvalme, nedlatende, BITCHY jenter jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det ofte blir svart i en ekkel tone her inne, men kanskje ikke 90%...

Blir ofte provosert over innlegg/svar og måten det er skrevet på, men av erfaring (3. gangsgravid) svarer jeg ikke på noen slike innlegg eller svar. Forstår ikke hvorfor en må slenge på "din dumme ku" osv. Er ikke vert å bruke energi på slike utsagn.

Hadde vært hyggeligere om alle var saklige. Sukk!

Skrevet

Er så enig med deg, skjønner ikke hva som går av folk. En dag denne uka skulle jeg bare tipse om salg i en butikk, og ble da kalt for MEGGE:)

Hallo, MEGGE, hvem er det som i det hele tatt bruker det ordet?

Skrevet

Helt enig !!

Er egentlig sjelden inne på anonymforumet. Og hopper fort ut igjen når jeg en sjelden gang har rota meg inn hit...hehe..

Blir sjokkert hver gang. Makan til mangel på folkeskikk... :-x

Skrevet

Hvordan vet du at det ikke er dine aller nærmeste venninner som i skjul av anonymknappen?

Skrevet

Helt enig. Blir sjokkert over hvor ufyselige folk kan være iblant.

Skrevet

Æ tenker at det er mange bitre, halvfeite, lavtutdannende mennesker som har så lite i livene sine at det å spre eder og galle er deres eneste form for underholdning. Mega usikker på seg selv, så derfor skal de hevde seg på andre i et slikt fora. Tipper at nesten ingen av disse "bitchene" har bein i nesen til å stå for hva de mener, derfor tar de de ut på anonym fora.

Skrevet

tror man fint greier å være bitchy selv med høy utdannelse og en bmi på 19 da... men ellers er jeg enig i at veldig mange innlegg inneholder namecalling og den slags...hopper over de fleste av slike innlegg jeg da

Skrevet

er dønn enig , skjønner ikke hva det går av enkelte. hva er poenget? vanskelig å skjønne at folk har slikt behov for å være så ekkel mot andre. tviler på at de ville sagt det samme om de samme spm som de svarer slik på her inne ble tatt opp i venneflokken.

Skrevet

enig så enig. skjønner ikke poenget.

Skrevet

Fordi det finnes en annonymknapp å gjemme seg bak. Man kan slenge hva men vl, uten at noen kan se hvem du er.

Skrevet

Hvorfor i alle dager tar dere dere nær av sure anonyme da?

Liker det jeg, greit at det er litt takhøyde her, og at man kan slippe ut litt steam i ny og ne. Ikke ofte jeg er så veldig bitchy da, men jeg har ikke noe mot at andre er det. Drar på smilebåndet daglig av småfrekke og sarkastiske kommentarer her inne.

Men savner likevel en moderator og 3 som kunne silt ut de aller verste innleggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...