trillelille Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Ser etter stor seng til mini, han har begynt å klatre ut av sprinkelsenga... Har ikke sånn kjempestor plass, så det så litt fint ut med en høy seng hvor det er plass under, sånn at man kan ha ting (leker osv) der... Men er det noen som har prøvd sånn seng med så små? Kan han ha det, eller vil han bare falle ned? vet ikke helt om jeg tør, syns kanskje han er litt liten... Noen med erfaring?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Vi venter med den til skolestart. Inntill da har hun "vokseseng" for å trekke ut. De er ikke så store som vanlige senger.
St.Sunniva Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Datteren min er 3 og hun fikk det akkurat nå til bursdagen sin. Funker veldig bra her. Det er så liten plass på rommet hennes så supert med den plassen under... Jeg kjøpte Cama halvhøy seng fra Bohus...
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 min fikk det da han var 2... funket, de.. han hadde sånn stompa luna cabin
trillelille Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Det er den jeg tenker på, syns den er så fin Men den kanten er såpass høy at de ikke ramler ned?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå