cherry coke Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Argh...ikke mer enn tre uker siden jeg var ute på byen, men nå kjenner jeg at jeg er rastløs. Har skikkelig lyst på iskald øl og noe bra musikk og gjerne noen å hvile øynene på.... Men men...får ta det igjen. Det får holde med cola og hallvard flatland=)
Kliko Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Heeelt enig!! Er alt for lenge siden jeg var på fest, og skal innrømme å si at pcen blir kjedelig etter en stund.. Men vi får vel bare holde ut til det komme en fest da =)
* 5 om dagen * Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 lik mannen min du da...han har snakka om fest i 2 uker nå...hehe...og her sitter vi,koser oss med cola :-) hadde tenkt du kunne få lånt min,men etter det du skrev nedover iinnlegget,så tror jeg ikke det...hehe... han vil jeg ha for meg selv serru, og vi er gift vi da ;-)) *kremt*
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Kom til meg jeg vil også, og jeg var ute forrige helg! Jeg kjører forøvrig, så jeg kan til og med hente (men du bor vel vinter og votter langt unna?!)
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Samme her.. Men i kveld stakk gubben ut. Hmmm kald pils.. skål
St.Sunniva Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Signerer!! ikke at jeg var ute for 3 uker siden, men det er enda lenger siden, så jeg er skikkelig desperat etter en fest. Men har ikke barnefri denne helga, og jobber hele neste helg så det går nok noen uker før jeg får det til ;-)
Tante Bassa Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Som om jeg skulle skrevet det selv ;-) Har kun vært ute 1 gang siden Teo ble født, (han er 17 mnd) så nå er det jammen på tide snart igjen. Ønsker deg en fin kveld foran pc og tv :-)
cherry coke Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2009 Hehehe..vi hadde sikkert hatt det moro vi=) Skulle ha passet godt på han. Nei, jeg er egentlig ikke noe festløve lenger, men fikk smaken på det igjen etter sist gang. For det var så gøy!! Problemet i kveld er ingen barnevakt + at jeg egentlig er litt giddalaus;-)
cherry coke Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2009 Bor i langtvekkistan! (vestlandskysten..) ;-) Men takk for tilbudet tillab!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 jeg vil ikke, men jeg vurderer hardt å ta en baylis. men er litt for sliten til å reise meg.
* 5 om dagen * Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 det hadde dere helt sikkert :-)) men han er av den typen som sitter helst på bar han da,eller puber,han liker ikke så veldig høy musikk...hehe...begynner å bli gammel han da... og nei, vi er giddalause vi også, ikke gjort mere enn det vi må, og spist vårruller,så vi holder på å sprekke her... ikke barnevakt heller,kunne hatt men....... nei, får ta det igjen litt nermere jul....
cherry coke Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 24. oktober 2009 Går nesten kun på brune puber selv, så det passer helt fint;-)
erteposen + 4 Skrevet 24. oktober 2009 #13 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg også Blir ikke på en stund, men når begge tvillingene er flinke til å spise så tar jeg meg en tur. Er veldig glad på vegne av mine kjære venninner, men det er så kjipt at alle plutselig har blitt gravide!!! Nå når jeg er ferdig!!!
MintCondition Skrevet 24. oktober 2009 #14 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg også...men gubbelusken stakk på fest, så jeg blomstrer hjemme alene med ungene i seng, Buddy på tv, og pils.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå