villemo26 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Hei Regner med du 12 desember er termindatoen din? Skal du førde i Førde, eller huska eg feil? eg har termin en dag før deg nemli, og skal ligge i Førde.
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 hei Villemo! Har eigen termin 12.des, men ul termin 16. des. Syns sjølv at ein dag i mellom desse dagane passar fint!! går ikkje for overtid... Skal føde i Førde ja. då er det godt mulig vi møtes på føden!! e du begynt å bli klar? Eg e så tung i kveld, føle meg som ein kvalross...
villemo26 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 eg har ul termin 11 og min egen den 13. Så får håpe det ikkje går så lenge over det. ve heim te jul. Joda, eg bjynt å bli klar, men kvalrossfølelsen e gjeldande her i huset og! Har du vore på omvisning? Spørs om vi får det, vist dei ender opp med å stenge fødeavdelinga for besøkande. Det ryktast at prematuravdelinga e stengt. så då følger vel resten etter :-)
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Vil heim til jul eg og!!! har ikkje tenkt på d m omvisninga, men du har sikkert rett. hm.. kunne no tenkt meg omvisning eg. eg skjønne at dei må stenge dei avdelinga pga svineinfluensa. har vore å vaksinert meg.. så håper at eg ikkje blir smitta. har du vaksinert deg?
villemo26 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jepp, skjønner det godt. Men då er det iallefall kjekt om det er andre der, så vi kan vise fram beibiane til kvarandre i det minste.. hehehe har ikkje begynt med vaksinering her i kommunen enda, men eg skal ta te veka når dei bjynner..
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 va meininga at eg skulle vaksinerast på mandag, men vart hastevaksinert pga jobben på fredag. så greit å ha gjort d. åå! tenk på det! når vi kan vise fram babyane! må nesten smile for meg sjølv! det blir deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå