Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Vi tenker å bruke den gamle simoen som bagvogn og barnehagevogn, men vurderer å kjøpe en annen sportsvogn. Hvilken? Hva er forskjellen på oth, easy walker osv?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Stokke må absolut være vogna. Kjøpte aldri den selv. Hadde ikke råd til første og når andre mann kom trengte vi dobbel vogn. Pluss at det var litt plunder med bag og med bilsete. Men som sportsvogn må den være uovertruffen. Særlig det at vogna er så høy at den kommer opp fra eksosnivået, og også at den bare kan trilles bort til bordet så blir den høystol på cafeer og resturanger. Den triller helt supert, og hjula er absolut store nok til å takle de fleste underlag. Dessuten er den NORSK og det er jo litt stilig da. I utlandet blir de jo helt sett på som Rolls Roycen av barnevogner. Vest på kvalitet comfort og design.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Er det en sportsvogn? Ser på den som en fortausvogn til sommerbruk. Vi trenger en vogn som kan brukes til tur, som skjermer godt mot vær og vind, og som kan trilles i snø og har plass til pose. Men takk for svar
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 På barnevogndebatten er der MASSE info å hente... )
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er veldig fornøyd med Brio Happy vogna mi ihvertfall. Den er utrolig god å trille, med store lufthjul og perfekt å gå tur med i snøen. Eneste minuset er at den er litt tung, men det betyr også at den er stabil da.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er superfornøyd med oth (mountain buggy som er det nye navnet) Hadde simo til begge barna i beg., men blir etterhvert behov for å bytte dem ut fordi de er store og passer best til små barn. Tror oth og easywalker er nokså like, men jeg synes oth er mye finere... Har ikke erf. med ew, men oth er lett, god å trille på allslags føre, tar liten plass sammenlagt og enkel å håndtere. Lykke til med valget!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Teutonia Scooter! Du må ha 2010 modellen da, der har de forbedret de to tingene som ikke var perfekt på foregående modeller, størrelsen på handlekurven og hjulene. Den har god plass til barnet, den er stabil og veldig lett å trille, den blir kompakt sammenlagt og det aller beste av alt, den kommer fram på all slags føre. Fungerer like perfekt på snøføre og skogsveier som på snøføre og i byen. Super vogn til en kjempegod pris!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Sorry, EMMALJUNGA scooter mener jeg selvfølgelig http://www.vogndilla.com/nyheter-mainmenu-28/15-produktnyheter/288-emmaljunga-scooter-20-store-forbedringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå