Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Er det egentlig spesielt nødvendig å vaske? Tenker mest på hvor skitne de blir innvendig egentlig...
MintCondition Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Vasker dem bare utvendig, med dusjen og en svamp eller klut. Innvendig er det ikke vits i å vaske dem vel, med mindre de har fått tiss eller gjørme eller noe inni? Men skulle jeg vasket dem ville jeg slengt dem i en hurtigvask på 30 grader.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har vasket støvlene i vaskemaskinen på vanlig program men uten skyllemiddel en gang.. Dette pga en far som glemte å sette støvlene til tørking da de kom hjem fra barnehagen en fredag.. Så på søndagskveld oppdaget jeg det... og syntes det luktet stygt av dem da...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, men gjørme inni støvlen er vi ikke fremmed for her i huset;) Heller ikke litt sur lukt etter at de har blitt våte, var derfor jeg trengte vaske tips!
MintCondition Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Ok, da hadde jeg slengt de i maskina på svak varme ja, uten såpeting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå