Honningmelon Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Før gikk jeg alltid med klokke (har klokkedilla), men nå gjør jeg det sjelden ettersom jeg stort sett bruker mobilen for å se på klokka. Men, jeg syns det er veldig mange fine klokker!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 nei, jeg bruker ikke klokke. men det er mest fordi jeg er så teit at skal jeg gå med en klokke så skal det være av typen "smykke" og så mange penger har jeg ikke til å bruke på noe jeg egentlig ikke trenger
Zitro Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 nei, men skulle gjerne hatt mange av dem stilig som er til salgs nå for tiden. Men da bare til fest liksom da, som et smykke. I hverdagen blir klokke bare iveien for meg :-)
Fire småtroll Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, alltid, føler meg helt naken uten Sover med den, spiser med den, trener med den og dusjer med den.. Tar den bare av når jeg legger den til "rens" i grønnsåpevann og skrubber alle leddene med en gammel tannbørste, hehe..
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, bruker klokke hver dag og synes det er direkte ubehagelig å gå uten. Det er en vansesak tror jeg. Har flere forskjellige klokker og bytter litt etter antrekk etc. Alle er "pynteklokker" men i mer eller mindre grad:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, egentlig- jeg er litt "klokke-avhengig", men nå er den ødelagt og har ikke fått somla meg til å fikse den enda. Mye lettere å bare kikke ned på klokka istedet for å rote fram mobilen;)
Honningmelon Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2009 Liker best sånne "smykke-klokker" jeg og. Men, så ei fin ei her om dagen som var mer sånn klokke-klokke, men med litt feminine "diamanter" på. Hva slags klokker har dere da?
Musemor med tre søte små Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, jeg bruker klokke. Tar den som regel av meg når jeg sitter på kontoret, eller sofaen hjemme, (og på natten) men ellers har jeg den på.
tomat15 Skrevet 24. oktober 2009 #10 Skrevet 24. oktober 2009 Jepp, tar den kun av når jeg dusjer. Veldig rart å gå uten.
Mrs. X Skrevet 24. oktober 2009 #11 Skrevet 24. oktober 2009 Før var jeg avhengig og måtte ha på klokke hver dag. Nå bruker jeg klokke av og til. Liker litt "pynteklokker" og har vel fire forskjellige som jeg bytter på å bruke, alt ettersom hva jeg skal...
camilla^ Skrevet 24. oktober 2009 #12 Skrevet 24. oktober 2009 Hadde sykkedilla, og har det vel igrunn enda. Har 4 klokker som jeg ikke vil kvitte meg med, og som tåler en støyt. Men ingen av de har batteri lenger, og det tar tid (6 år snart) å få byttet. Hatt noen billigklokker i mellomtiden, men de holder ikke så lenge. Plutselig så har jeg de på i dusjen, hopper i havet, snekkrer eller andre ting og da virker ikke billigklokkene lenger vist.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 24. oktober 2009 #14 Skrevet 24. oktober 2009 Nei, føler det er noe i veien da....
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 24. oktober 2009 #15 Skrevet 24. oktober 2009 nopp, bruge mobilen...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 24. oktober 2009 #16 Skrevet 24. oktober 2009 Har gitt opp hele klokkeprosjektet, til dags dato har syv ulike klokker stoppet etter få dagers bruk. Tror jeg suger livskiten ut av batteriene. Og klokker som funker uten batterier blir for dyre, har andre ting jeg vil bruke my hard earned cash på.
juhuuuu Skrevet 24. oktober 2009 #17 Skrevet 24. oktober 2009 Ja! Har en jeg fikk i gave for en del år siden, ville aldri brukt så mye penger selv på en klokke, men elsker denne fremdeles. Den er stilfull med rene linjer og passer til både hverdag og fest :-)
Raych Skrevet 24. oktober 2009 #18 Skrevet 24. oktober 2009 Ja, alltid:) Har ikke med mobilen overalt, så bruker aldri den som klokke.
Alba44 Skrevet 25. oktober 2009 #19 Skrevet 25. oktober 2009 Ja, stort sett alltid når jeg er ute, men tar den alltid av når jeg kommer hjem og vasker hender.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 25. oktober 2009 #20 Skrevet 25. oktober 2009 Ja ALLTID, har verdens kuleste klokke også Hender jeg har gått å lagt meg uten klokke om kvelden etter jeg har dusja, og da våkner jeg på natta og må gå å ta den på...hehe så avhengig er jeg av klokke.
Siti Skrevet 25. oktober 2009 #23 Skrevet 25. oktober 2009 Bruker klokke når jeg skal ut av huset! Hjemme må klokke og ringer av, da er de bare ubehagelige og i veien!!
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. oktober 2009 #24 Skrevet 25. oktober 2009 Slutta å bruke klokke da ungen ble født pga jeg bar på han hele tiden og opplevde at den hekta seg litt fast. Etter det har jeg aldri brukt den fordi det er blitt en vane å gå uten. Har en Guessklokke. Enkel sak som kan brukes til hverdags og fest. Kjøpte den i Praha på kjærlighetsferie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå