Gå til innhold

Gjør dere husarbeid hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg kun satt på en vask klær og oppvaskmaskinen ,og selvfølgelig hengt opp vask og satt kopper og div på plass.. Føler jeg skulle gjort så mye mer, men godt med en rolig dag innimellom. Spes når jeg er hjemme alene med to barn i helga...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja noe hver dag blir det. Vaske og brette klær, lage mat og tømme maskin, rydde m.m.

Skrevet

Blir noe hver dag ja, men hva defineres som husarbeid? Vi lager mat, rydder etter maten, setter inn i oppvaskmaskinen, tar ut av den hvis behov, vasker, henger opp og bretter klær, rydder leker osv. Støvsuger flere ganger i uka. Men vaske bad, vinduer, gulv og sånt er jo ikke hver dag da..

Skrevet

gjør litt hver dag ja..men ser dessverre ikke sånn ut alltid:(

Skrevet

Hver dag:

Re senger

Generell rydding (barna er med. 3 og 5.5 år gamle)

Tømme og fylle oppvaskmaskin

Tømme og fylle vaskemaskin

Hegne klær til tørk, brette og rydde på plass

Gjøre klar bhg sekk

Hele familien er med på dette

Annen hver- tredjehver dag: støvsuging av hovedrom evt vask av enkelt gulv ved behov

Hver uke: Vask av hus (vaskehjelp), vanning av blomster + ekstra

Annenhver uke: Skifte på senger, av og til oftere hvis ekstra svetting, sykdom, tisseuhell med barna osv.

Skrevet

Ja, ellers hadde jeg ikke orket å bo her :P

Rydder leiligheten hver dag (selvsagt ikke så den er PRIKKFRI, men såpass at de fleste flater er ryddige), shiner kjøkken og bad. Setter stort sett på en vask, eller bretter klær og rydder bort, samt det sedvanlige ut og inn av oppvaskmaskina og sånt da. Tørker stort sett over kjøkkengulvet også, all den grad vi har to småttiser som KAN det med å grise og søle :P

Skrevet

Ja, ellers blir det kaos med fire barn i huset:) Mannen min er så strukturert at vi slipper de store vaskedagene, men er jeg hjemme alene en perioder hoper alt seg opp.

Skrevet

det spørs litt hva som går som husarbeid. om "lage frokost, middag og kvelds + rydde opp etter alle måltider og smøre matpakker" går som husarbeid så gjør jeg husarbeid vær dag. ellers hadde småen sultet :P

Skrevet

Gjør noe hver dag, utenom de dagene som jeg er syk. Og når jeg ikke har gjort noe på en dag så merkes det dagen etter at jeg ikke har gjort noe. Det skal ikke så mye til før kjøkkenbenkenn flyter når det er 6stk i familien, eller kleshaugen har vokst over kurven sin.

Skrevet

ja gjør en del vær dag ja:) støvsuger,mopper gulv,vasker do, vasker klær,bretter klær, årdner alt til barnehage og jobb osv. så litt blir d.

Skrevet

ja,husarbeid blir gjort hver dag!støvsuger,vasker og bretter klær,rydder,rer senger,lager mat og vasker opp!

Skrevet

ja, blir jo altid noe hver dag som vaske klær, rydde, lage middag.

Støvsuger sånn annen hver dag ca.. men er gravid i 29uke, så begrenser litt hverdag..

Skrevet

Ja syns jeg gjøre masse hver dag. Men har vel insett at så lenge jeg legger lista der jeg gjør må jeg gjøre mye hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...