lucky1 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Har over lengre tid vært plaget med kynnere og rier, men i dag har jeg i tillegg fått smerter i magen som ikke ligner rier.....nesten som luftsmerter liksom..... sitter å vurderer om jeg må ringe føden...sukk er så lei alle disse ontene..
sjøsamen Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 åhhh... sånn har jeg det og. Føler jo at jeg er skikkelig forstoppet og fylt med luft, men det er jeg ikke.... hva er dette for noe??? Hvor langt er du på vei?
lille mini til mamsen Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 jeg har også hatt problemer med magesmerten en stund. Har du vondt på siden av ryggen? jeg var på sykehuset på tirsdag og det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon. tanken på at det var det hadde aldri falt meg inn, for det ikke sann vondt. Men lever en urinprøve og få den sendt på dyrking. Det har jeg fått beskjed om å gjøre med jevne mellomrom som de sa.. Jeg er uke 34
sjøsamen Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 merkelig. Jeg er 38+4, så det nærmer seg jo fødsel.... men holder på å bli gal. Klarer ikke sitte oppreist engang. Hmmm... Er vel bare lille baby som dytter borti tarmen sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå