Gå til innhold

reker og amming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann-noen som vet hvor lenge man må vente med å amme etter å ha spist et måltid med reker?hadde vært fint å vite-for skal spise reker ikveld-mens min man skal gi flaske i natt:)

noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du vente med ammingen egentlig?

Skrevet

Har spist reker og ammet med alle mine 5 barn?

Skrevet

Bare å amme med en gang du er ferdig med å spise, ikke noe problem for de aller fleste. Noen veldig få barn reagerer med å få vondt i magen, men hvis du skal holde deg unna alt barnet kanskje kan reagere på, så har du et veldig stort problem, så det er bare å spise. For å se hva det anbefales at du holder deg unna av andre grunner enn vondt i magen, så anbefaler jeg deg å se på matportalen.no

Skrevet

Jeg spiste reker en gang når jeg ammet datteren min. Hun var 11 mnd da. Og det er den enste våken-natten jeg har hatt. Hun gråt og hadde veldig vondt hele natten.

Skrevet

Hm, det var rart. Det man er redd for med reker er vel ikke vondt i magen, men allergi, siden reker inneholder sterke allergener. Tror vel det greieste er å prøve litt jeg, og så se om det skjer noen reaksjon.....

Skrevet

Tidligere anbefalte man ikke bla reker når man ammet pga allergi, men det har de gått bort fra fordi ingenting tyder på at å spise reker mens man ammer trigger allergi på noen måte. Derimot kan omtrent all mat forårsake vondt i magen på babyen hvis man er uheldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...