Gå til innhold

Hva gjør dere med legging i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt skal jo klokken stilles.

Hvordan gjør dere det med legging i kveld?

Holder dere barna oppe en time lenger for at de forhåpentligvis ikke våkner så tidlig i morgen, eller legger dere dem som vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skal faktisk forsøke å holde dem oppe en time lenger pga minstemor som vanligvis alltid er lys våken kl 05.00 og jeg har IKKE lyst til å høre henne kl 04.00 i natt :-)

Ellers har jeg aldri gjort noe pga klokkestilling, men så har guttungen være en engel om natta uansett også så det har ikke vært nødvendig å ta noen forhåndsregler....

Skrevet

OJ.. det har jeg ikke tenkt på, vi legger faktisk tidligere i kveld enn vi pleier, for snupp har bare fått en soving idag. Det er pappa'n som skal opp med henne imorra, så da er det hans problem.. hehe.. neida, men jeg tenker at vi uanz hadde lagt til samme tid, så får man heller stå opp en time tidligere, tror nok det justerer seg selv hvis man ikke stresser med det.

Skrevet

Har ikke tenkt på legging ang klokkestilling, her har jeg lagt ungene som vanlig.. Jeg legger meg sikkert når jeg pleier å bli trøtt, så sånn sett gjør det ikke noe om det blir tidlig morgen her... Går seg til etter hvert det når hverdagen kommer.. :o)

Skrevet

Alt går seg til, men planen er å holde de gående en halvtime lengre (normalt kl 19 og i kveld kl 1930). Slik de holder på nå (bygget hytte med pledd over stoler og masse dukker), så ser det ut til at det ikke blir noe særlig problem. Kl er nå snart 19 og begge har på pysj, men de får leke nå en halvtime lengre.

Skrevet

Jeg venter med å stille klokka til litt utpå dagen i morgen. Her våkner minsten alltid klokka 6, prikk! Klarer ikke tanken på å se 05 på uret gitt:-) Så går det seg til i løpet av noen dager.

Skrevet

Glemte å si, holder han en halvtime lenger oppe i kveld:-)

Skrevet

Jeg skal ingenting i morgen så jeg venter med å stille klokka:p

Skrevet

hun la seg til vanlig tid i kveld for hun står opp til samme tid i morgen likevel. Noe som betyr en time tidligere for oss. I morgen kveld så vil hun derimot legge seg ca 1 time tidligere i forhold til hva våre klokker viser, så får hun heller sove en time ekstra natt til mandag. Det er mye bedre det siden hun skal i barnehagen på mandag. Og vi vil jo da få en time ekstra for oss selv i morgen kveld.

Skrevet

Legger som vanlig, og står opp som vanlig i mårra. Har aldri hatt noe problemer med ungene og klokkestilling.

Skrevet

Vi la henne på vanlig tid i kveld...

Skrevet

Oj! Hadde ikke tenkt på at klokken skal stilles engang...takk for tips;-) Her var ungene i seng en halvtime senere enn vanlig da, men tror nok ikke det betyr mye til eller fra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...