Trollemor og snuppa! Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde en te-skje... Nå vet jeg ikke hvor gammel bebisen din er, men jeg hakket linfrø i grøten og ga sviskepurè for den trege magen.. Det hjalp! )
<3 mine søte små<3 Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Prøv deg litt frem.. se hvordan din lille reagerer. begynn i små mengder og øk etter behov.
Uro4 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2009 hun er 3 mnd ig får nesten bare mme,,,,
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du har i hver flaske, så ta bare lit på tuppen av en t-skje (hvis hun er flaskebarn og får flaske til hvert måltid) Får hun flaske innimellom kan du ta en halv t-skje. Men prøv deg litt frem, men for mye er ikke så bra det heller, og jeg synes en hel t-skje høres mye ut...også blir det jo veldig mye smak av det...
Trollemor og snuppa! Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Det går an å prøve en annen MME, er noen på apoteket også som ikke er så hard for magen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå