Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en te-skje... Nå vet jeg ikke hvor gammel bebisen din er, men jeg hakket linfrø i grøten og ga sviskepurè for den trege magen.. Det hjalp! :o)

Skrevet

Prøv deg litt frem.. se hvordan din lille reagerer.

begynn i små mengder og øk etter behov.

 

 

Skrevet

hun er 3 mnd ig får nesten bare mme,,,,

Skrevet

Hvis du har i hver flaske, så ta bare lit på tuppen av en t-skje (hvis hun er flaskebarn og får flaske til hvert måltid)

Får hun flaske innimellom kan du ta en halv t-skje. Men prøv deg litt frem, men for mye er ikke så bra det heller, og jeg synes en hel t-skje høres mye ut...også blir det jo veldig mye smak av det...

Skrevet

Det går an å prøve en annen MME, er noen på apoteket også som ikke er så hard for magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...