Gå til innhold

Hei:) da har jeg også testet positivt,å havnet her:) Er såå glaaa:o)


SuSiii

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei igjen :)

har termin 3. juli, etter det terminkalkulator.com sier iallfall. :) har du mye symptomer allerede eller? jeg er egentlig bare trøtt og øm i brystene, men skal vel ikke klage på lite symptomer. ;)

 

masse lykke til til deg Marii. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har vert litt trøtt-ellers veldig mye murringer i korsrygg og nedover lårene og litt i magen... ellers ingen symtomer enda!!

men vi skal vel ikke klage nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så fint med denne siden! Jeg har, i følge terminkalkulatoren her, termin 4. juli. Kjenner masse allerede, veeldig trøtt og sliten, kvalm og svimmel og kjenner det foregår masse nederst i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Pling plong og 1sa! Er så koselig at det allerede har blitt en liten gjeng her inne. Jeg håper håper at jeg også får juli-barn! Har vært klar for juli-klubben i flere mnd-er (planlagt å prøve fra oktober av), så nå vil jeg! :)

 

Har vært uhyre trøtt de siste dagene, IKM om en uke +/-. Håper tegnene skyldes en liten spire, og ikke bare høstmørket! Uansett hvor mye jeg sover om dagen så er jeg trøtt og sliten!

 

Hvor er dere andre fra forresten? Er det noen fra Oslo her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!

 

Gratulerer!!! kjekt at det er flere, jeg har termin 6 juli etter egen regning, så får vi se hva legen og jordmor sier.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!! Så spennendes:) Lykke til alle sammen!

Eg har termin 5.7 ut fra termin kalkulatoren:) Håper alt går bra! Har to barn fra før. To jenter på 1 og 4 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...