Gå til innhold

Hva slags tilbehør har dere til taco??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje og prøve noe nytt, men vet ikke helt hva!

Vi bruker ha dette til taco:

Tomat, agurk, ost, paprika, rømme, dressing, salat, tacosaus,maiskorn og av og til salat og grytebønner.

Noen som pleier ha annet tilbehør?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avocado (hel eller most til guacamole) er også godt. Ellers har vi det samme som dere (tacokjøttdeig også da, det regner jeg med dere også har + enten lefse eller tubs).

Skrevet

Lefser

Skjell

Hjemmelaget Guacamole

Rømme

Ost

Taco-saus

Div. grønnsaker

Og så steker vi alltid kjøttdeigen sammen med hakket løk og chilibønner.

Skrevet

Rødløk, ruccola og hvitløksdressing eller gresk dressing

Skrevet

Det er sinnsykt godt med ris til taco. Det høres helt merkelig ut, men jaggu var det godt. Ris sammen med taco shell. Ikke så bra med lefser ;)

Skrevet

lefser, pitabrød, salat, agurk, revet ost, ris, biffstrimler, tacosaus, løk, paprika

Skrevet

Tacokjøttdeig, lefser, most tortilla, agurk, paprika, løk, mais, salat..

mannen bruker i tillegg ost, rømme og dressing:)

Og salsa da:)

Skrevet

Kjøttdeigen steikes med krydderblanding og masse hvitløk.

tacopotetgull, noe grønn salat (isberg, kina etc), mais, ost, løk/rødløk, paprika, tomat, agurk.

Mange gode forslag over her da, skulle lest denne tråden før jeg handlet til helga.

Skrevet

I tillegg til alt det andre folk nevner her, synes jeg purreløk er mye bedre enn løk til Taco.

Min Taco består av: Fullkornlefse eller tacosjell + karbonadedeig, purreløk, mais, paprika, isbergsalat, rømme og sterk salsa. mannen liker tomat i tillegg.

Skrevet

Vi har kjøttdeig, ost, agurk, tomat, kinakål, mais, dressing, tacosaus på glass, rømme, makaroni og bearnaise saus i pita brød, taco skjell eller tortilla.

Skrevet

Her spiser jeg taco sånn: Litt tacokjøttdeig (kyllingkjøttdeig), masse salat med agurk, paprika, tomat, mais, sorte oliven, fetaost og ananas. Har kesam og revet ost til + en fullkornstortilla vedsiden av - knallgodt og MYE bedre måte å spise taco på syns jeg;-)

Mannen må ha løk til.

Skrevet

Må ha guacemole og fresk koriander i tillegg til "det vanlige".

Steker kjøttdeigen med løk, hvitløk og grytebønner.

Skrevet

Ojda fresk koriander gitt! FERSK selvsagt :)

Skrevet

Jalapenos, guacamole og rødløk liker jeg til. Veldig vanlig med ris til i Latin-Amerika.

Skrevet

Stekt champignon i tynne skiver krydret med salt og pepper.

Og skjell, salat, paprika, agurk, mais, ost, salsa og rømme.

Jeg steker gjerne kjøttdeigen, blander inn krydderet og istedenfor vann bruker jeg creme fraiche! 2 poser krydder = en boks creme fraiche.

Skrevet

stekt ternet bacon gir et godt pluss i tillegg til alt det andre gode!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...