Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 De ser ikke akkurat ut som noen fruktfat Det høres heller ikke bra ut... bare måtte kommentere, siden det går i reprise.....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 For å si det slik, blir jeg veldig irritert over Mira. Når hun sier til Peters at han ikke er flink å finne låter, når hun ikke kan finne passende låter... Så må jeg si at opptredenen til Mari var forferdelig! Hun er ikke god nok
Tigerpote Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes de er så søte jeg:) Har stemt på dem hver gang. Men Shackles er bedre og det var riktig at det var de som gikk videre. Ellers mener jeg at Pernille er et eneste langt gjesp og at Rikke seriøst begynner å gå meg på nervene. Mari er heller ikke god nok nei. Tommy er så kjedelig at, for å sitere Karlsen, begynner jeg å tenke på hva jeg skal ha til middag. Søstrene sisters er søte da:) Og litt kule. Shand er ganske flink og har noe, selv om trønderrock er så langt unna min musikksmak som det går an å bli. Lise er ganske flink også. Er det noen jeg har glemt nå tro? I så fall er de glemt fordi de er dølle. Shackles og Gabrielle er de som fortjener å vinne!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Nei, Shakles var utrolig kjedelige! De har ikke x-faktor, mener jeg. Gabrielle er nok den som har den beste, og mest stabile stemmen, som man kan kjenne igjen. Tommy har bare sjarmen. Forstår godt hvorfor han blir stemt på, men han har ikke x-faktor. Pernille høres ut som en 16 åring på delyse tonene, og det liker jeg ikke. Chand har noe eget!
Trollemor og snuppa! Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 At de ikke ser ut som noe fruktfat? Må man det da? En annen ting er at de ikke synger spes bra da.. Så jeg synes det var riktig at de røk ut...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Å du mener No name- just paine... Syns ikke de var noe flinke å synge, og det var morsomt å se dem kun første gangen. Ble fort oppbrukt. heia Lise!
Trollemor og snuppa! Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Enig! Lise er desidert flinkest!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg synes også at Lise er veldig flink. Og ja.... det slo meg hardt i tryne at de ikke ser særlig kjekke ut - i tillegg til at de IKKE høres bra ut...ha,ha.....en gjeng med nerder å kvisete adamsepler
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 24. oktober 2009 #9 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg lo meg skakk av No name- no fame jeg! På en bra måte:) Heia Lise og Gabrielle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå