Gå til innhold

Dere som handler julegaver så tidlig som NÅ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det noen ganger at dere angrer på det dere har kjøpt til de forskjellige? For det hadde nemlig jeg gjort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Angrer ikke.. Har som regel tenkt ut hva folk skal få i julegaver, også handle jeg hvis jeg kommer over ting på salg osv.. Nå ha jeg ikke handlet inn mange gaver allerede da, men noen få. Salg på lekebutikken og mange små som skal på julegaver.. :-)

Skrevet

Nei det har jeg ikke gjort. Skulle jeg engang gjør det så får det bare være.. har handlet ca 10 til nå og er vel ferdig om en mnd tid tenker jeg :)) har vel over 30 gaver på lista.. greit å begynne tidlig for å slippe julemaset, og spre det økonomiske :) pluss jeg har eksamen i julestria og det er vel det værste, derfor vil jeg være mest mulig ferdig..

Skrevet

jeg har igjen 11 av i alt 35 pakker.... er egentlig rimelig fornøyd med det:)

Sjelden at jeg angrer på ting jeg har kjøpt nå, selv om jeg før om årene kunne føle det slik, så har jeg lært meg , at det er ingen vits, for det jeg har kjøpt duger...hehe:))

Skrevet

Trur ikkje det har skjedd. Om det skulle skje måtte det vel berre stått sin prøve. Eg kjenner ikkje folk så mykje bedre om 1 mnd enn no, så ser ikkje kvifor eg skal vente heilt opptil jul med å handle?

Er ferdig med tre presangar (har vel rundt 20 igjen), så eg har akkurat begynt.

Skrevet

nei, det har ikke noe for seg. Kjenner dem ikke bedre da en hva jeg gjoer naa....

Naa har vi heller ikke et reelt valg, hvis vi skal faa gavene til Norge i tide maa vi nesten begynner naa. Er nesten ferdig med helle mannens familie.

Skrevet

Nei jeg har ikke angra på det jeg har kjøpt noen gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...