Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Nå har jeg kastet bort mye tid her inne, uten at jeg egentlig har visst hvorfor jeg har giddet. Men endelig fikk jeg nok. Det var faktisk det fittesaftinnlegget som vaksinerte meg skikkelig. Synes det og lignende innlegg er kvalme, i tillegg er de fleste som skriver her inne usympatiske og frekke. Det er så deilig å være vaksinert mot dette forumet Nå skal jeg bruke tiden på mer fornuftige ting. Lykke til alle her inne. Både fittesaftelskende, medlemer av kvinnegruppa Ottar, kverulanter, hormonbomber, perfeksjonister og bedrevitere og til de få av dere som er normale og hyggelige. Ha en super kveld og farvel
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Så flott da . Ha ett lykkelig liv. så ka jeg med andre nyte fittesaft og kose oss med DIB
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Morsomt at noen kan bli vettaskremt av litt fittesaft... Men lykke til videre da :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Takk i lige måde, ha en fin lørdagskveld :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Hehe du skal nok se at det varer ikke lenge før du er innom her igjen.=)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Helt enig med deg HI! Ikke vært her inne på 7 mnd. Men kjeda meg sånn nå med skal vi danse. Så jeg skulle innom og sjekke stå. Om noe var forandret, eller om alle er like ufordragelige og vemmelige enda. Og jammen var det ikke mye nytt her nei. Finnes andre mye koseligere nettsamfunn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå