Gå til innhold

Burgunder gardiner, hva synes dere om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen gamle jeg vurderer å henge opp..

Minner dere det om julegardiner? Er ikke det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har burgunder og hvitstripete gardiner hele året. Vil ikke ha noen andre. Lurer på hva jeg skal gjøre når de er utslitt:) Mine er definitivt ikke julegardiner de heller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det syns ikke jeg er noe fint, men det spiller igrunn liten rolle vil jeg tro :)

Skrevet

synes det er for mørkt jeg...og liker ikke den burgunder fargen..

Skrevet

Hehe. Det spiller ingen rolle for meg. Du kan jo ikke noe for at du har dårlig smak;P

Skrevet

At de gidder svare! Barnslige hele gjengen! Spurte for å få fornuftige svar, ikke spydigheter!

Skrevet

intern humor...hørt om det noen gang??

ellers så synes jeg ikke så veldig om burgunder gardiner,men det er sikkert pga at det ikke passer så godt inn her hos meg.

ellers i året hadde jeg ikke tenkt på noe spseielt,men nå som det nermer seg jul,ville jeg tenkt advent....

Skrevet

Jeg liker burgunder jeg..... og jeg også henger opp mørke gardiner i vinter halvåret for jeg syn s det luner godt. Og dessuten så skal du henge de opp hvis du syns de er fine selv, og ikke tenke på hva andre syns....;o)

Skrevet

Alt for mørkt, er uansett ingen gardin-fan ;)

Skrevet

Jeg syns burgunder gardiner kan være stilig i rett miljø, og minner meg absolutt ikke om julegardiner.

Skrevet

Kjære vene. Slapp nå av litt. Det var ikke vondt ment. Bare tok litt igjen med palma over her. Hun tålte det. Og jeg har burgunder og hvite gardiner. Syns det er fint og befriende turkisfritt.

Skrevet

Hehehe, du må ikke ta ting så personlg HI:-)

Burgunder gardiner kan være kjempefint det, men det kommer jo såklart an på farge på vegger og møbler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...