Gå til innhold

votter til en to-åring - tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noen gode votter til en toåring? Må være lett å få på plass tommelen og sitte godt på hånda. Syns det er kjempevanskelig og har gjort diverse bomkjøp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også flere bomkjøp til frøkna, men de som har funka her har vært strikkavotter i ull(selbuvotter) og sånne tova ullvotter. Har fått disse votteparene i gave, men de er kjøpt på sånne husmor/husflidmesser. De blir selvsagt våte og skitne, men ullvotter holder likevel på varmen selv om de er gjennombløte.

Har et par fleecevotter kjøpt på Lindex også(fr Bamse-serien), de sitter også supert på hendene, men er vel best når det er tørt ute.

Så ei i barnehagen som hadde slike "blåfjell-nisse"-votter, de så også ut til å sitte utrolig godt på hånda. Tror de er av ull.

Skrevet

Har prøvd mange, men vil anbefale disse:

Reima for de minste med glidelås på siden og helt ned til lillefingern. Veldig lette å ta på, er ikke for tykke men likevel varme og tåler en del vann.

Troll-votter med fleece ullfor, har også glidelås som gjør de enkle å ta på, men den går ikke like langt ned som Reima. Troll er absolutt favoritt hos meg fra 2 år og oppover;)

Lykke til!

Skrevet

Sjekk govotten.no. De er etter oppskrifta til rødnissevottene.

Ellers synes jeg hestra sitter godt på hånda, med borrelås rundt håndleddet. Fåes på sportsbutikker.

Synes reima er kalde.

Skrevet

Sier som hun over her, ullvotter eller Hestra. Hestra er så myke at de fint klarer bruke hendene med votter på.

Reima syns ikke jeg er noe særlig til de små. Min gutt vil ikke bruke sine Reima heller fordi de blir så stive.

Skrevet

Sjekket ut Troll sine på en nettside., Sitter de på hånden selv om de ikke har sånn borrelås-lukking?

Ullvotter har jeg faktisk ikke tenkt på, men kanskje det kunne være noe...

Takk for tips :-)

Skrevet

Jeg anbefaler også ullvotter .I fjor hadde vi blåfjell ullvottene og de var kjempebra ,anbefaler de .:)

Skrevet

Hestra med avtagbart ullfor, har vi hatt stor nytte og glede av her i huset.

Skrevet

Mine på 4,5 og 7 bruker stort sett bare tovede ullvotter. Går jo en del par til dagen, men synest virkelig det er verdt det.

Jeg strikker selv, og da lager jeg hullrad rundt håndleddet slik at de kan knytes.

Skrevet

Vanlige Reima er stive, men de som er laget kun til de minste er ikke det. De er heller ikke kalde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...