Gå til innhold

Kan noen se litt hit? Gjelder Avent-flasker:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje litt hysterisk jeg nå, men jeg spør nå likevel:)

Fikk akkurat pakke fra Avent, de har sendt meg nye flasker. Den ene er bpa-fri, men en smokk og ei flaske med 3 løse tuter ligger løst, og har ingen embalasje. Det står ingenting på dem. Kan jeg stole på at de er bpa-frie? De ville vel ikke ha sendt meg det om de inneholdt bpa? Begge er Avent Philips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen mulighet til å nå dem pr. tlf? Jeg er veldig skeptisk til det som ikke er merka med det. Heiv en smokk fra Avent som fulgte med en gratis gaveeske.

Skrevet

Jo, jeg kan jo ringe dem på mandag. Men jeg har snakket med dem, og jeg har allerede sendt dem det som inneholdt bpa. De skulle sende meg bpa-fritt tilbake. Bare så rart at det ikke stod noe på smokken og at den ene flasken og de tre tutene kom uten emballasje? Og det er ikke trykket noe skrift på dem heller. Men flasken er litt brunaktig, og det er vel de som er uten bpa?

Skrevet

har du noen mailadresse eller adresse som man kan sende disse flaskene til? Kunne godt tenkt meg å bytte de jeg har kjøpt til de som er tryggere..

Mener å ha lest at flaskene er mer brunaktige.. så det er sikkert trygt:)

Skrevet

Jeg hadde, men tror jeg har kastet det. Får google det:)

Skrevet

Adressen er:

Midelfart Sonesson

Drammensveien 134

0277 Oslo

Mer pakken med "Retur avent"

Det er hardplasten i flaskene giftstoffene sitter i ikke gummien, så flasketutene er vel uansett trygge, nye som gamle.

Skrevet

det er de som er mer brunaktige som er trygge ja=) når det gjelder det som er uten amballasje tror jeg at jeg hadde sendt det tilbake, synes ikke noe særlig om å ta i bruk ting som kommer uten emballasje...

Skrevet

takk skal dere ha:)

Skrevet

Å, takk, har du tlfnr også?

Ang å sende tilbake tror jeg ikke at jeg gidder det igjen, måtte betale rundt 70 kr i porto sist... Da blir det nok billigere å kjøpe.

Rart at de sendte noe uten emballasje ja? Kanskje lit ekkelt? Men det skal jo kokes først uansett da.

Skrevet

[email protected]

eller send flaskene rett til:

Midelfart Sonesson AS

Drammensveien 134,

Postboks 144 Skøyen

0212 Oslo

tlf.: 24 11 01 00

Fant dette på google i stad..

Skrevet

dette var fra et tidligere innlegg på bim

Skrevet

Smokkene er uten Bpa. De "gamle" flaskene til Avent KAN være litt farlige. Men det er viktig å ikke få panikk. Den mengden Bpa som finnes i flaskene KAN lekke ut ved høye temperaturer, men den mengden som slippes ut er ikke så høy at helsemyndighetene anser det som noe problem. Avent er bare føre var. Hvilket er bra. :)

Skrevet

hadde i utgangspunktet ikke tenkt å gjøre noe med disse flaskene.. er jo så mye som er farlig om dagen. Må bli utslitt av å tenke på alt. Men hvis de sender tilbake bpa frie flasker så kan jeg likesågodt sende de inn. Koster meg ingenting å sende de fra jobbe.. går her å venter bare uansett--hehe;) Begynner å vente på å føde her nå!

Skrevet

Takk for tlfnr! Klarte ikke å finne det jeg. Da skal jeg ringe dem på mandag og spørre dem hva de mener med å sende meg ting uten emballasje hehe... Og spørre hvordan jeg skal vite at de er bpa-frie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...