Gå til innhold

Gir opp hele influensagreiene jeg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vurderingen gått i ta eller ikke ta vaksine i hele dag. Vet ikke hva vi skal gjøre, så løsningen min for hele situasjonen er nå å gjemme meg og mine under dyna og sove til neste år....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... Skjønner hva du mener. Jeg må også bestemme meg fort, og mannen og jeg har snakket fram og tilbake om det mange ganger i dag g i går. Blir sprø av dette, men er begynt å gå fra "vil ikke" til "ok, da". Siden så veldig mange leger tar denne også, så vil jeg jo tro den kanskje ikke er så utrygg likevel som jeg først har trodd.

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener der. Men jeg liker så utrolig dårlig å være prøvekanin. Hva skjer om noen år liksom?? Vet ikke jeg. Hater hele greiene. Liker ikke å måtte ta en så alvorlig avgjørelse som kan ende ille for datteren vår og oss uansett. SÅ nå er det senga neste og der blir jeg til verden bare skjerper seg...

Skrevet

Sorry å måtte skuffe deg, men det nytter ikke å legge seg under dyna til neste år, for svineinfluensa blir å være i mange år sier ekspertene:(

Skrevet

uff da...nei da vet jeg i alle fall ikke:P Dette er noe drit. Og til mer jeg leser , destod mer forvirret blir jeg....

Skrevet

Jeg tar med meg datteren min, pakker sekken og drar til fjells.. Vi kommer ned igjen når jeg skal føde i mars, noen som vil joine? hehehe

Skrevet

En ting er at denne vaksinen er ny, men det er også viktig å tenke på at det lages influensavaksiner hvert år. Den er det veldig mange som tar, uten å tenke over at det innebærer så veldig stor risiko. Svineinfluensavaksinen er laget på akkurat samme måte og den måten å lage vaksine på, har man god erfaring med. Det er ingenting som tilsier at denne vaksinen skal være noe farligere enn vanlig influensavaksine. :)

Skrevet

Jeg blir med til fjells jeg:) Ingen tvil engang...når og hvilket fjell er det vi satser på??? Hehe...

Nei det er ingenting som tilsier det selvfølgelig.... det vet jeg, men det som skremmer meg er at de vet jo ikke. Det er jo ingenting som sier det motsatte heller... Uff blir tullete jeg. Så ja fjellet neste...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...