Røver Nov 09 + ?? Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 er det flere enn meg som er drit skuffa hver morra for at ingenting har skjedd? ikke kan jeg spise noen ting uten å ha halsbrann i flere dager. ikke kan jeg gå så veldig langt, da får jeg smerter i ankler, knær og rygg. tiltaksløs, deppa og hormonell.. (og forstoppa, ikke minst) hvorfor vil han ikke bare ut snart, har enda 3 dager til termin og er førstegangs, så jeg har brått en stund til jeg må vente. åssen er det med dere?
Tigerpote Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Tja, jeg er vel på en måte beyond lei, jeg har havnet på et annet sted, en annen dimensjon, her jeg sitter i uke 43:OOO Nesten så jeg bare går rundt og fniser;) Jeg husker at eelis og jeg lo og gjorde litt narr av bim, som opererer med 44 ukers svangerskap. At det umulig kunne gå an, og nå nærmer jeg meg det selv;P Men på mandag skal jeg settes igang. Bare håper at igangsettingen virker, og at det ikke ender med keisersnitt. Jeg har prøvd akupunktur og stripping, men det hjelper ikke her. Siden jeg har en luksuslivmor som hun gjerne vil ligge i noen år til;) Ellers kjenner jeg meg igjen i plagene du beskriver, jeg er opstipert, har akkurat bæsjet sten, og prøvde med en Microlax, men det funket IKKE;/ Har halsbrann hele tiden, og bekkenløsning som blir verre og verre for hver dag. Sover dårlig, og kan ikke gå tur pga bekken, rygg og får også syke magesmerter når jeg går.
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2009 du får trøste deg med at på mandag er du hvertfall fremme ved målstreken da, skal krysse fingrene for at det starter av seg selv i helgen, så slipper du å bli satt i gang;) masse lykke til hvertfall=)
Maya&Leah*har født* Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er også veeeldig lei nå! Har 4uker å 5 dager igjen til termin.. Så burde vel kanskje ikke bli lei enda, men er så tungt når man er plaget med bekken å vond rygg Sover utrolig dårlig om nettene nå også! Prøver å få gått en tur hver dag,iogmed vi har hund så må jo den luftes. Håper denne gåingen gjør slik at jeg etterhvert om 2-3uker får mye kynnere å går inn i fødsel! Hadde vært herlig om han ville kommet litt før... Fikk jenta mi 3uker å 4dager for tiden for 3år siden. Gleder meg VELDIG til lille gutt har kommet til verden å jeg endelig kan sove på magen igjen.. Det er det jeg savner aller mest tror jeg ) Men vi får vel bare holde ut !! Det er jo verdt alle smerter å plager,selvom det er kjedelig å vente!
Tigerpote Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jo, tusen takk for det:) Jeg hadde litt menssmerter i går, men det gav seg. Så har liten tro på at noe skal skje av seg selv. Jeg har lest her på hovedsiden at igangsetting ikke virker på alle, men det er sjelden da. Men har noen ks i familien, så har det litt i bakhodet. Lykke til til deg også, Mirjam, og til dere andre:) Vi får snart en fantastisk fin belønning ja!
Gjest Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 2 dager over termin og fikk vite i går at hodet er festet ( er 2.gangs ), hatt en del murringer og vondt i korsryggen siden i går. Skal prøve med microlax i dag, om ikke for å få tømt meg i det minste
mammatilen:) Skrevet 24. oktober 2009 #7 Skrevet 24. oktober 2009 Huff, jeg får skikkelig dårlig samvittighet av å si det - men jeg er sååå utålmodig og har såååå lyst på fødsel. Fremdeles fire dager til termin, er førstegangsfødene og har virkelig prøvd å forberede meg på at det kan ta tiiiid. Dessverre så ser det ikke ut til at jeg klarer å narre meg selv - jeg vil ha gutten min og jeg vil ha ham ut nå! Har lyst til å holde ham, se på ham og elske ham på utsiden!! Jeg har ingen plager å snakke om, pinlig nok - blir bare friskere og friskere!! Har de ti ganger bedre enn i de 8 forestående mndene. Så dette burde egentlig gå veldig bra. Men så våkner jeg litt skuffa hver morgen likevel. Har murringer og menstruasjonssmerter hver kveld - til og med noen kraftige sammentrekninger med ledsagende smerter forleden kveld, men så gir alt seg i seks tiden om morningen... En liten plage riktignok - har vært forstoppet:) Fant et godt tips om bruken av microlax: Stå på alle fire med baken i opp etter "inntak". Hehehe, ser dumt ut, men funker fint. Tiger - du er kjempeflink! Lykke til på mandag!! Har jo fulgt med på bim siden oppstart, og må innrømme at jeg blir litt sjalu på at "alle" føder i uke 38/39... Så god du er som tar det med ro og venter. Lykke til alle sammen!!
Tigerpote Skrevet 24. oktober 2009 #8 Skrevet 24. oktober 2009 Å, så koselig:) Tusen takk for det! Blir så spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå