Lisa & lille Noah<3 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Vi skal til London, men har ikke vært der før. Noen som vil gi oss noen tips til hotell o.l? Og hvilken flyplass skal man velge? Vil veldig gjerne bo sentralt. Er det vanskelig å finne frem i London?
Ninni med 2 søte jenter Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Heisann Heathrow er den nærmeste flyplassen, og derfra går det både tog,buss etc. Jeg pleier å ta Heathrow express som bruker ca 15 min inn til byen. Er dere mange er taxi omtrent like billig. Bor stort sett på St.Giles Hotel som er veldig sentralt, rett ved Tottenham Court road tbane stasjon. Hotellet ligger rett ved Oxford Street, gangavstand også til Covent Garden,Soho,Leicester Square og alt annet sentralt. Hotellet er ikke kjempenytt og fancy, men helt greit, rent og pent. Riktig god tur. London er min definitive favorittby. Har sikkert vært der 20 ganger nå, og er slett ikke ferdig
Ninni med 2 søte jenter Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Åja, glemte link til hotellet : www.stgiles.com
ToPrinsesser<3 Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Her velger vi flyplass etter hvilken flyplass flyselskapet vi reiser med bruker, og det er enkelt å komme seg til London sentrum fra flyplassene med: Gatwick Express (gatwickexpress.com) eller Heathrow Express (heathtrowexpress.com) London har et utmerket t-bane/ tube system og busser http://www.tfl.gov.uk/tickets/default.aspx Hotell som kan anbefales er: The Strand Palace Hotel og Park Inn London Russel Square Hotel Bestill hotell på www.booking.com; gode priser og ingen betaling før ved utsjekk. Covent Garden er et koselig område som kan anbefales. Madame Tuss.auds og London Eye er verdt å få med seg. En musikal er kjekt også http://www.visitlondon.com/events/theatre/top-ten-musicals
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå