*MariDuBedårer* Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ansatt i en IA bedrift. Jeg hadde sykt barn en dag, fri neste dag og sykt barn dagen deretter igjen. Blir det da to sykt barn dager, eller tre sykt barn dager? Mener å huske at sykt barn dager er enkelt dager..
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Når jeg jobbet i IA bedrift var det enkeltdager for syke barn. Vi hadde også noen flere sykebarn dager enn andre bedrifter, samt fler sykedager generelt sett. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå