detordnersegnok Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Hei. Jeg ser at det er lite aktivitet på tråden så jeg linker. Kan noen se her: http://www.dinbaby.com/forum/thread/140862985
Dotten Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Leste ikke så nøye på svarene du fikk på den andre tråden, men som jeg så i hvert fall på et svar så er det nok sånn de fleste kvinner har de til daglig, og som hun skrev: Velkommen til en kvinnes hverdag. Selv om mange sikkert ikke klager så høyt, så er det nok altfor mange damer som "finner seg i" eller ikke orker å ta opp kampen med sin bedre halvdel, og rett og slett bare gjør alt i hjemmet. Også hage/bil/hus og barn. Om du ikke orker å leve sånn så flytt. Ikke for å være slem, men jeg tror rett og slett damer er flinkere til å svelge kameler og fortsetter i sånne forhold. Mye for barnas del, selv om det slett ikke er bra for noe. Et forhold kan aldri bli bra med en sånn skjevfordeling av arbeidsoppgaver i hjemme. Spes. om begge er i jobb, eller som i ditt tilfellet, kun du som jobber og hun later seg hjemme. Nei, kom deg vekk. Sønnen din kan heller ikke ha det godt av å bo med et troll av ei kjerring som i tillegg misliker ham. Huff. Kjedelig at hun ikke gidder å bidra. Tviler sterkt på at hun kommer til å forandre seg noe særlig. Så i stedenfor å kaste bort nok et år på henne, så kom deg vekk. Det finnes garantert en mye bedre dame til deg der ute Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå