Gå til innhold

Den deiligste natten på over et år........:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt sovnet mini kl 01:30 og sov til 13:00 i dag. Hadde bare 4 oppvåkninger for mat. Ikke noe skriking eller annet tull. Så JIPPI jeg har sovet som en stein i natt. Håper dette fortsetter, da er det bare å pense han inn på riktige klokkelsett (Og riktig seng?), så blir det bra det her ja:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han da? Siden han sovner så seint mener jeg :)

Skrevet

Ah, like gammel som tassen min da. Pleier han virkelig å sovne så seint?

Uansett; skjønner godt det endelig var godt å sove, om han ikke har sovet godt tidligere :)

Skrevet

han har vært av den typen som nekter å sove uten at han nærmest får krype inn i magen igjen. Så om jeg snur meg på natta så er han våken igjen. Å legge han i egen seng er helt håpløst. Han våkner bare jeg skal opp å tisse. Ellers så knør han, og er max urolig så jeg ikke får sove. Og når han var mindre så hadde han kolikk på natten. Og i sommer og høst har jeg vært syk 3,5 mnd, så da gikk alt skeis. Da kapitulerte jeg fullstenig siden jeg ikke hadde noen krefter til overs. Så kansje nå vi klarer å få litt rutine på det:-)) Ville vært på tide i såfall:-)

Skrevet

Høres ut som vår eldste, hun var et "mareritt" frem til hun fikk eget rom ved 10mnd-alder :P Heldigvis var andremann en litt anna type sånn sovemessig, hehe.

Skrevet

ja min første var helt annerledes. Han sov som en stein fra han var født. Man kunne rive huset rundt han uten at han våknet. Denne spiren krever at alle bruker filttøfler:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...