Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Tok en urinstix nå og den viste at det var spor av blod i urinen. Føler meg ikke dårlig og skal avgårde på fest i dag. Har hatt mistanke om urinveisinfeksjon en stund, fordi det svir litt i underlivet. Jeg tisser normalt, litt flere ganger enn vanlig pr dag, men det svir ikke, og har heller ikke vondt bortsett fra stikkinger. Noen som vet om det er farlig? Har hatt litt løs avføring og litt vondt i magen bare.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Farlig er det nok ikke slik du nå har det, men det kan faktisk utvikle seg til nyrebekkenbetennelse om du går lenge med dette. Drikk appelsinjuice(minst en liter på kort tid), ta mange C-vitaminer("overdose", som i 5-10 stykker). Eller drikk sitronsaft/juice eller andre sure ting. Dette demper, og kan faktisk ta infeksjonen, da det lager et surere miljø i blæren. Samtidig vil stort væskeinntak tynne ut urinen og skylle blæren. Men varer dette ved, så ta turen til legen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde blod i urinen og dro til legen, det viste seg at jeg hadde nyrestein.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 hvordan fant han ut det? ved urinprøve?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Å drikke juice og innta c-vitaminer kan ikke kurere en urinveisinfeksjon,men det kan virke forebyggende. Bare så dere vet det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå