Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Tenkte jeg sku bare teste sånn krem fjerning av hårene på musa, hadde kremen på i max tre min å nå har jeg så JÆVLI vondt!! Huden e brent vekk flere steder.... å det svir!!! Å jeg som sku på date med typen i kveld Smørt med zink å allovere noe annet som kan hjelpe?? E desperat
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 *ler* Nybegynner-uflaks, må vel dette være ;-). Prøv sånn gele man får kjøpt som man smører på brannsår! Kjøler det ihvertfall nedog ir bra med fuktighet.,,
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #4 Skrevet 24. oktober 2009 Jæ...... vondt !!!!! Min dypeste kondolanse.. Aloe Vera !! Vaseline har en "ny" krem med 98% aloe i. TOPP !!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #5 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tror "allovere" kan være Aloe Vera.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 Tipper at du er allergisk mot den type hårfjerning. Derfor en alltid skal teste produktet på en liten hudflekk før en setter i gang..... Har selv akkurat barbert musa med en slik krem og jeg er glattbarbert og lekker. verken klør eller er rød...Men jeg testa kremen på beina i går før jeg tok den på musa i dag da... Mulig du burde kontakte legevakta sånn at de evt kan skriv ut en skikkelig krem som virker til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå