Sarah & Marcus mamma Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 er andregangs.... men la aldri merke til slimproppen sist... lurer på om det var denne som gikk i dag tidlig... har jo hatt litt blankt slim innimellom utfloden... men dette var seigt, veldig langt og noe gulaktig... og det var masse... men så liksom ikke noe propp..... har tre dager til termin.... håper noe skjer snart...;_)
Abracadabra Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 hei! jeg har samme historie som du, andregangs men så aldri noen slimpropp sist...denne gangen lurer jeg på om den kan ha gått i løpet av disse siste par dagene, for (beklager detaljer altså!) jeg har hatt skikkelig slimete utflod, det ser nesten ut som sæd, bare litt mer geléaktig... og min mann er i Korea så det ER ikke sæd, altså, hehe. da hadde jeg vært i trøbbel gitt! ;-) beklager at jeg snylter på tråden din...håper det er OK! jeg har enda tre uker til termin, så du er foran meg i køen, hehe!
Bare blåbær Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er/ eller var førstegangs gravid. Hos meg fikk jeg seigt blankgult slim frorrige lørdag, samme søndag og man morgen kom det en slimklump på str med en valnøtt.. Vi hadde sex man kveld, og tirsdags morgen gikk vannet. Fødte en liten gutt onsdag, og kom hjem i dag fra sykehuset Så hos oss funket ihvertfall sex etter at slimproppen gikk. Fødte 39+2 uker på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå