Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Her skal junior snart i dusjen, og mens han er der skal jeg gjøre litt i heimen. Mannen har reist på jobben en tur, få unna litt som ligger der å venter på han. Så når jeg er ferdig i heimen, og sønnen er ferdig i dusjen så skal vi kle på oss og tusle ned til mannen sin jobb.. En fin gåtur på ca 30-40 minutter. Så drar vi avgårde å handler inn litt mat, og drar hjem. Er supert vær - så regner med vi kommer til å kose oss ute i hagen. Gjøre litt siste forberedelser til vinteren kommer ved å rydde vekk store blomsterkrukker osv..
Lene~mor til tre Skrevet 24. oktober 2009 #2 Skrevet 24. oktober 2009 Egentlig ingen planer idag, ute er det grått og trist og det er meldt at det skal regne hele ettermidagen. Jeg har sittet og brodert litt, ungene leker inne på rommene sine. Ikveld skal vi spise chips og pølser og se litt på tv.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 24. oktober 2009 #3 Skrevet 24. oktober 2009 Er ikke du på overtid nå hottentott? Eller blander jeg korta helt her nå? i så tilfelle så høres du veldig sprek ut til å gå på overtid, først gjøre ting i hjemmet, så gå deg en lange tur, så være i hagen resten av dagen. hørtes ut som herlige planer da:) Jeg ligger småsyk, så mine planer er ikke store for dagen. Vasker klær og litt sånn gjør jeg da, og rydder prøver jeg på. Selv om det ikke syntes noe sted syntes jeg..
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2009 3 dager på overtid.. Og i super form, så klager ikke.. :-) Ble ikke noe av hagen da, blei bok i sofaen istedenfor..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 I dag har jeg ikke gjort stort... ryddet litt på loftet, kastet ut et gamelt klesskap, ommøblert litt, og skiftet på sengene..... Vært en liten tur hos svigers...) I kveld har jeg sittet å strikket på nissene mine... , og sett på tv )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå