Gå til innhold

ANGST:( kan noen "roe" meg ned..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med helseangst og nå er jeg livredd for svineinfluensa,

jeg føler meg helt rar idag har sånn uvirklighetsfølelse og vondt i halsen og tør ikke å gå ut for åbli smittet (hvis jeg ikke da er alt smittet) av svineinfluensa.. Jeg er så redd for å dø av influensaen er ikke i riskigruppa men vet friske folk har dødd..

Drakk litt rødvin igår så vet ikke om jeg har økt angst idag pga det men er virkelig shaky og har en ekkel klump i magen:( Har bare lyst å gråte.. føler meg så utrygg i verden akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det funnet vaksine mot hysteria så ville jeg anbefalt den.

I Norge er det foreløbig ingen friske folk som har dødd. ALLE har vært i risikogruppa så du kan roe ned.

Skrevet

Hvorfor står det at friske mennesker har dødd da i aviser? ny rapport som viser at friske mennesker har 30% sjanse for å dø av denne

Skrevet

Har du barn? Pass på at denne angsten ikke smittes over til barna!

Du vil vel ikke at de skal vokse opp og bli like belastet som deg?

Skrevet

Hvem da??

Han siste de påstod var frisk hadde nettopp operert inn pacemaker

Skrevet

Media skriver det fordi hysteria selger aviser

Skrevet

Det beste rådet jeg kan gi deg er: SLUTT Å LES OM DET og ta noen ibux, og gå å legg deg en times tid. Når du våkner da, er det litt bedre. Hilsen ei som har hatt angst de siste 10årene.

Skrevet

nei herregud viser ikke angsten til mitt barn , for guds skyld jeg holder det til meg selv..

Men ekkelt å gå rundt med denne ekle følelsen i magen , føler meg liksom ikke trygg feks i butikker/kjøpesentrer der det er mange folk. Vi skal på kino idag og hver gang jeg ser noen som hoster/nyser tenker jeg at personen kan muligens ha svineinfluensa.

Var hos legen på fredag med min datter som har svak grad av astma og legen sa hun ikke fikk svineinfluensa vaksinen fordi hun ikke var i risiko gruppen, men hun har hatt kraftig astma i flere år og akkurat blitt bedre eller frisk, men har veldig lyst til at vi får vaksine..

Skrevet

Det er feil, i Norge har 10 stykker dødd og 9 av dem var i risikogrupper. De sa det akkurat på nyhetene..

Helseangst er rare greier, men jeg tror jeg garantert kan si at du ikke kommer til å dø av svineinfluensa! Men ta vaksinen du, så er du sikker.

Her har både jeg og to barn hatt den og vi lever i beste velgående, trengte ikke gå til lege i det hele tatt. Visst var vi syke, helt elendig, men 39 og 40 i feber i 5 dager, vondt i halsen, dundrende hodepine, hoste og sønnen min spydde en gang også. Men var aldri redd for å dø, var syk, men ikke på dødens rand. To paracet hver fjerde time og en uke i senga så overlevde vi helt fint. Det kommer sikkert du til å gjøre også.

Skrevet

Hjelper ibux mot angst?? Nytt for meg. (Så mitt nye råd er: Dropp ibuxen, og hvis du er så utrolig redd for å bli smittet: Hold deg hjemme ;) eller vær oppmerksom på håndhygienen når du er ute blant folk.)

Skrevet

IKKE dropp ibuxen, da ibux er muskelavslappende!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...