aloha83 Skrevet 24. oktober 2009 #1 Skrevet 24. oktober 2009 Om en uke går jeg over i 3.trimester. Tiden går så utrolig fort! Har termin 26.januar, men skal på samtale på sykehuset til neste uke for å fastsette dato for ks så lille gull kommer en stund før. Med full jobb og julefeiring i mellom skjønner jeg ikke helt hvordan tiden skal strekke til. Godt vi går ut i permisjon i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå